Termin 2017 felles skravletråd

Haha lagt merke til at lillebror her reagerer på at storebror prater litt høylytt men ikke på jentene:p
Gøy å kjenne på sånne forskjeller [emoji173]️
Lille har begynt å drite mer i både stemmen min og kattene nå, virker det som. Men vanskelig å si. Han er ikke såå aktiv..
 
Rakk visst ikke alt jeg skulle før fødsel jeg [emoji23][emoji23][emoji23] har jo legetime i dag [emoji6]
cc3382fc3226e3594e7d5edb8479788b.jpg

Gratulerer! Så fin! :D
 
Lite liv her! Hallo! Hvordan går det med alle?
 
Heia. Leter meg ihjel her, var det ikke noe med 25% på valgfri vare ved innmelding hos Babyshop eller barnas hus? Finner det ikke ut!
 
Heia. Leter meg ihjel her, var det ikke noe med 25% på valgfri vare ved innmelding hos Babyshop eller barnas hus? Finner det ikke ut!
Svarer vel ikke heeelt på det du spør om, men de har denne på babyshop i alle fall..? (via preglife appen)
ec8858cd0596c244a3cac0bc5a968dda.jpg
 
Ligger i senga. Katten oppå magen.. Ser bare hvordan katten hopper opp og ned av babyspark [emoji23][emoji23]
 
Vet ikke om jeg har sett denne tråden før :p merker jeg gleder meg til jeg kan trille vogn i det fine været i sommer! Her jeg bor går det forbi mødre med vognene sine hele tiden. Jeg ser virkelig frem til jeg har min egen mini i vogn
 
Vet ikke om jeg har sett denne tråden før [emoji14] merker jeg gleder meg til jeg kan trille vogn i det fine været i sommer! Her jeg bor går det forbi mødre med vognene sine hele tiden. Jeg ser virkelig frem til jeg har min egen mini i vogn
Det blir herlig [emoji7]
Hvor lenge igjen?
 
Hei alle flotte gravide (og alle andre):D
Er det noen som vet om noen "gravidtreff" rundt Oslo-området? Skulle gjerne møtt flere gravide i Oslo-området :)
 
Last edited:
Hei alle flotte gravide (og alle andre):D
Er det noen som vet om noen "gravidtreff" rundt Oslo-området? Skulle gjerne møtt flere gravide i Oslo-området :)

Se på tråden her inne på august så er det en en tråd som heter Forumtreff Oslo, flere fra Oslo der, var forumtreff på torsdag og det var en hyggelig gjeng
 
Synes denne tråden er så sjukt slapp [emoji28]
Er det noen her..? [emoji14]
Når er termin/ble baby født? [emoji14] Går alt fint?
 
Synes denne tråden er så sjukt slapp [emoji28]
Er det noen her..? [emoji14]
Når er termin/ble baby født? [emoji14] Går alt fint?
Er vel sommer/feriemodus nå... merker selv jeg er slappere til å skrive her inne etter skoleslutt!
Har fremdeles ca 11 uker igjen til termin 20.sept.
Men nyter dagene akkurat nå med mindre plager og ikke minst fri fra jobb!!!
 
Back
Topp