♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg stoler ikke på noen i dag jeg. Inkludert Tamara [emoji23]
 
:smiley-angelic008 Høres ut som det blir lite bv tid idag;)
Kanskje. Kanskje ikke [emoji23] Lager biff nå da. Så må jo få hvile litt først uansett haha [emoji85][emoji23] Tungt i magen det. Men nå er det snart mat. Biff, hjemmelaga fløtegratinerte poteter, peppersaus og sopp/løkstuing [emoji7] Gu vi skal kose oss [emoji7][emoji7]

I tilfelle. Ha en fin lørdag [emoji8]
 
Mulig det er eg som er prippen.. Men eg misliker sterkt Fb-statusene på 1.april om at man er gravid,også er det bare spøk.. Syns det er respektløst for de som ikkje får det til, at de skal få det slengt i trynet som ein spøk [emoji52] flere som tenker sånn?
 
Mulig det er eg som er prippen.. Men eg misliker sterkt Fb-statusene på 1.april om at man er gravid,også er det bare spøk.. Syns det er respektløst for de som ikkje får det til, at de skal få det slengt i trynet som ein spøk [emoji52] flere som tenker sånn?
Er heller ikke så begeistret for det.

Kan finne på å ha rare statuser på FB på 1. april selv som folk tror er en spøk, men spøken har vært at det har vært sant :p
 
Mulig det er eg som er prippen.. Men eg misliker sterkt Fb-statusene på 1.april om at man er gravid,også er det bare spøk.. Syns det er respektløst for de som ikkje får det til, at de skal få det slengt i trynet som ein spøk [emoji52] flere som tenker sånn?

Jeg synes det er en unødvendig ting å spøke med[emoji6]
Det kan faktisk såre mange, uten at man er klar over det...
 
Mulig det er eg som er prippen.. Men eg misliker sterkt Fb-statusene på 1.april om at man er gravid,også er det bare spøk.. Syns det er respektløst for de som ikkje får det til, at de skal få det slengt i trynet som ein spøk [emoji52] flere som tenker sånn?
Jeg hadde litt lyst til å annonsere det på Facebook i dag, men droppa det delvis fordi jeg har flere jeg vet har problemer med graviditet. Og sikkert flere jeg ikke vet om.

Da kan jeg velge en hvilken som helst annen dag, og respektere det.

Sendte snap til søstra mi, men det blir annerledes (hun har spøkt med det annenhvert år i årevis).
 
Kanskje. Kanskje ikke [emoji23] Lager biff nå da. Så må jo få hvile litt først uansett haha [emoji85][emoji23] Tungt i magen det. Men nå er det snart mat. Biff, hjemmelaga fløtegratinerte poteter, peppersaus og sopp/løkstuing [emoji7] Gu vi skal kose oss [emoji7][emoji7]

I tilfelle. Ha en fin lørdag [emoji8]
Kjenner jeg er pittelitt misunnelig på hele lørdagen din;)

Ha en fin fin kveld
 
Er heller ikke så begeistret for det.

Kan finne på å ha rare statuser på FB på 1. april selv som folk tror er en spøk, men spøken har vært at det har vært sant :p
En annen aprilsnarr spøk som er veldig stygg. Er de som lurer partneren sin med det også.

Har en kompis som ble lurt for 2 år siden. Han ble så glad. Men så var det hele bare spøk
 
En annen aprilsnarr spøk som er veldig stygg. Er de som lurer partneren sin med det også.

Har en kompis som ble lurt for 2 år siden. Han ble så glad. Men så var det hele bare spøk
Fyyyy, det er dårlig det!!

Har prøvd å lure ungene i dag uten hell... men det var med noe annet..
 
Så vidt jeg vet har ingen prøvd å lure meg i dag.
 
Back
Topp