Hvor i syklusen er du i dag?

CD 25 og positiv el-test i dag også.. Skal ta en ny om en times tid. Håpe den blir negativ snart[emoji1] Jeg har vanligvis lange sykluser da, men nå syns jeg tiden går sakte....
 
Da er det fortsatt håp å legge inn aksjer ;)

Jepp fortsatt håp[emoji1] Er så glad jeg bestemte meg for å ta en test igjen for å sjekke. Selv om jeg trodde jeg hadde hatt el. Bare hadde det på følelsen at det var noe. Om jeg ikke hadde sjekket er det ikke sikkert at vi hadde rekt å legge inn nye "aksjer" nå[emoji28]
 
CD 48 etter utskraping (med fødsel uka før). Håper jeg snart er på CD 1 igjen, men tanta lar vente på seg ...
 
CD 5 bare ;) ca 10 dager til EL.
 
[emoji173] Er du klar for å prøve igjen?
Vil snakke med overlegen først, men driver og kartlegger syklusene mine. Så kanskje fra neste syklus som er forventet å starte 23. April :)
 
Satse på at spiren sitter denne gang når syklusen er litt lengre da ;)

Ja[emoji7] magefølelsen har vært veldig bra siden jeg endelig fikk testa etter el i rett tidspunkt og vi fikk lagt inn mange aksjer[emoji85] men i dag er den gode magefølelsen borte[emoji13] men krysser selvsagt fremdeles fingrene både for meg selv og alle andre her inne[emoji173]
 
Er du klar til å prøve igjen? ❤

Ja, veldig! Særlig siden vi fikk svar på hva som gikk galt her tidligere enn vi regnet med (vurderte å vente til etter det nemlig, og først så fikk vi beskjed om at vi nok ikke fikk høre noe før i mai :wideyed:). Legen på sykehuset har laget en plan som er oversendt fastlege, så nå er det bare at tanta kommer så vi er i gang igjen, med tett oppfølging når det klaffer. :)
 
Ja[emoji7] magefølelsen har vært veldig bra siden jeg endelig fikk testa etter el i rett tidspunkt og vi fikk lagt inn mange aksjer[emoji85] men i dag er den gode magefølelsen borte[emoji13] men krysser selvsagt fremdeles fingrene både for meg selv og alle andre her inne[emoji173]

Har du noen symptomer? Når skal du teste? Krysser fingre og tær for deg :)
 
Back
Topp