Jubeltråden

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg lager en jubeltråd til oss som prøver da vi ikke må glemme å sette pris på de små tingene i hverdagen midt oppi prøvingen :)
 
Last edited:
Jeg jubler over at våren er her!! Det gjør mye for humøret mitt :)
 
Jubler for at jeg har fått jobbet litt i hagen i helga :D med god hjelp fra frøkna ♡
 
Jubler for at nok ei jobbhelg er over og at snøen som kom før helga snart er borte [emoji1]
 
Jeg gleder meg over filmen skjønnheten og udyret! Tror det er den fineste filmen jeg har sett. Anbefales :)
 
Jubler for at forkjølelsen jeg har sloss med den siste uka har begynt å slippe taket [emoji3]
 
Jeg gleder meg over hvor heldig jeg er som får være med å oppdage verden sammen med 12 stk 1-2 åringer hver dag! - og jeg får betalt for det.
 
Jeg gleder meg over hvor heldig jeg er som får være med å oppdage verden sammen med 12 stk 1-2 åringer hver dag! - og jeg får betalt for det.
Så koselig å jobbe med de minste da :Heartred sikkert koselig med de store også da, ikke misforstå, men de små driver enda og oppdager ting og tang :)
 
Så koselig å jobbe med de minste da :Heartred sikkert koselig med de store også da, ikke misforstå, men de små driver enda og oppdager ting og tang :)

Ja det er veldig givende! Finner mye styrke i å få være sammen med små barn hver dag :)
 
Jeg gleder meg over hvor heldig jeg er som får være med å oppdage verden sammen med 12 stk 1-2 åringer hver dag! - og jeg får betalt for det.

Gleder meg over det samme! Når man er prøver på første barnet er det godt å komme på jobb til noen fantastiske 1-2 åringer du er en viktig del i livet til og som jeg pleier å kalle for "mine barn"
 
Jubler for at jeg har fått sendt en søknad i dag og :D
Og får at det er vårvær :)
 
Back
Topp