907..

Ja har savnet litt aktivitet her! Kjempekoselig med litt fart igjen :)
 
Jeg kan ikke love noe :p men kan prøve å være litt mer på høgget i dag ;-)
 
Så gøy! Jeg har savnet mer aktivitet her, men nå er det plutselig så mye at jeg sliter å henge med[emoji23] må følge litt bedre med og det er ikke lett når man er hjemme eller på farten med en liten trollunge [emoji85]
 
Så gøy! Jeg har savnet mer aktivitet her, men nå er det plutselig så mye at jeg sliter å henge med[emoji23] må følge litt bedre med og det er ikke lett når man er hjemme eller på farten med en liten trollunge [emoji85]
Det er ikke enkelt tar litt tid. Blir liksom hva du gjør når du har et pauserom her og der:p
 
Det er ordentlig morsomt med litt mer aktivitet inne her! Satser på det holder seg:p jeg prøver å henge med rundt her nå, men jobben min er i overkant hektisk om dagen. Blir ikke mye tid til annet:p
 
Veldig bra! Tror mange har savnet det. Og håper noe av aktiviteten her forblir etter konkurransen er ferdig :)
Det er det som er målet vårt.

Vi gjør ikke dette for å vinne. Det går ikke uansett. Vi gjør det for å få litt liv
 
Bør jo det, men tror ikke jeg får vært her like mye i dag som i går. Men skal gjøra så godt jeg kan;)
Du var en vesentlig del av det som skjedde her i går kveld. Men at du har er liv som krever deg andre steder i dag er helt greit.

Vi forsøker ikke å vinne denne konkurransen. Det er ingen forpliktelser til å delta for laget. Vi forsøker å få et forum som lever, og det skjer de dagene vi har tid :)
 
Back
Topp