Smokk

Han har vel rundt 10 stk slengende rundtomkring, men bruker de faktisk kun når han sover, på bilturer og trilleturer :)
 
Nei. Brukte det litt fram til 4 mnd ca, men ble bare mindre og mindre interessert, til slutt ville han ikke ha i det hele tatt.
 
Han har aldri tatt smokk, gav opp å prøve etter 4 mnd :p han liker å stjele andre sin da... men bare for å ta den, sutter ikke på dem [emoji23]
 
Ja, hun knakk koden rundt 3 måneder. Funker ikke med vanlig butikksmokk her i gården da, må være sånn sær som man ikke får tak i så mange plasser [emoji849][emoji87] Hun bruker det kun når hun sover, er lei seg osv da.
 
Nei, ikke smokk her. Men hun bruker tommelen i det hun skal sove eller vil kose litt :) Var redd det skulle bli mye tommelbruk, men heldigvis ikke :)
 
Ja, hun knakk koden rundt 3 måneder. Funker ikke med vanlig butikksmokk her i gården da, må være sånn sær som man ikke får tak i så mange plasser [emoji849][emoji87] Hun bruker det kun når hun sover, er lei seg osv da.
Diva :p
 
Jeg tenker at nå kan vi være fornøyde med at de ikke ville ha smokk - den tiden der den er "livsviktig" er over, og vi kom oss gjennom det ;) nå kan vi nyte at vi slipper avvenning [emoji1]
Ja, er nok den første tiden jeg følte det var mest viktig :)
 
Nei, men han brukar tommelen. Begynte med det då eg måtte slutte å amme i fjor haust.

Han tar som regel tommelen når han skal sove, og så viss han slår seg eller er trøtt. Og i bilen. Ganske ofte egentlig, når eg tenker meg om, men berre kort tid om gangen.
 
Smokk når hun sover, eller hvis hun finner en liggende:p pleier å legge de vekk på dagen :)
 
Back
Topp