Hvilke navn har dere oppe til vurdering?

Jente navn (var vanskelig å bli enige sist så regner med det blir enda vanskeligere denne gangen :shy:) men eneste vi har tenkt så langt er Nora etter min bestemor. Guttenavn: Lucas eller Aardal
 
Har ikke kommet på så mange navn enda, men

Jente: Pia

Gutt: Ola, Jens

Liker korte navn :p
 
Her blir det dobbelt navn å siste skal begynne på S [emoji14] så langt e vi kommet. Gubben sine to private har begge navn på s. Våres tøtta ble oppkalt etter begge våres bestemødre, og siste navnet bynner på S. Må liksom følge tråen.
 
Guttenavn: Jeg liker veldig godt Matheo, men det liker ikke mannen [emoji14] Men har også vært innom Ludvig tidligere.

Jentenavn: Aida ( Tror ikke mannen liker det heller)

Men kommer vel på flere etterhvert, og lettere når man vet kjønn. Også tror jeg litt på det at blir lettere når babyen kommer, at man da får et navn inn i hodet, eller at det navnet man hadde tenkt blir helt feil ;)
 
Vi har hadd navn vi har likt klart veldig lenge. Valgt internasjonale navn av den enkle grunn at vi begge liker det å vil at navnene skal utales enkelt å pent på flere språk. Vi holder navnene tett inntil brystet da mitt ene valg fra før av ble "tatt" av mitt eget søskenbarn. Et navn æ villa kall opp etter onkelen min som tapt kampen mot kreft. Onkel på motsatt side for hu så ingen betydning for hu det navnet.
 
Back
Topp