En uknuselig liten glassko...

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Etter flere spørsmål og oppfordninger, så fant jeg veien inn hit jeg også. :)

Her vil det komme hjertesukk fra den skofrelste, og kommentarer fra sidenlinjen av mannen, på vår vei mot en liten tobeint i huset. Håper vi får fylt opp huset med små baby- og etterhvert barnesko også!
 
I dag er forøvrig en dag med veldig mixed feelings...

Faren min, som døde i mai i fjor, skulle egentlig ha hatt bursdag i dag. (Veldig spesiell og hjerteskjærende historie)
Og på denne datoen, 20.03.2017 var vår termindato også...
Fortsatt har ingen baby i hus, ikke en gang en spire i magen, men hvem vet - kanskje én dag blir det? :angel5
 
Last edited:
I dag er forøvrig en dag med veldig mixed feelings...

Faren min, som døde i mai i fjor, skulle egentlig ha hatt bursdag i dag. (Veldig spesiell og hjerteskjærende historie)
Og på denne datoen, 20.03.2017 var vår termindato også...
Fortsatt har ingen baby i hus, ikke en gang en spire i magen, men hvem vet - kanskje én dag blir det? :angel5
:( så trist... ta godt vare på deg selv idag :)
En dag kommer det en baby i magen, de er garantert :)
 
I dag er forøvrig en dag med veldig mixed feelings...

Faren min, som døde i mai i fjor, skulle egentlig ha hatt bursdag i dag. (Veldig spesiell og hjerteskjærende historie)
Og på denne datoen, 20.03.2017 var vår termindato også...
Fortsatt har ingen baby i hus, ikke en gang en spire i magen, men hvem vet - kanskje én dag blir det? :angel5

Så trist å høre! Jeg mistet faren min for 2 uker siden så jeg kan virkelig se for meg hvor vond en slik dag er. Og så vondt med en egentlig termindato på samme dag :( Hvor langt var du på vei?

Sender en klem ❤
 
Fine du <3 Hvis du vil kan jeg bake ei kake å komme innom senere :-* Sende en stor knuse klem <3
 
Så trist å høre! Jeg mistet faren min for 2 uker siden så jeg kan virkelig se for meg hvor vond en slik dag er. Og så vondt med en egentlig termindato på samme dag :( Hvor langt var du på vei?

Sender en klem ❤

Uff, så leit at du mistet faren din nylig. Håper det går bra med deg? Husker selv jeg var litt nummen i tiden etterpå, heldigvis blir det litt bedre med tiden. Nå kjenner jeg ikke like mye på savnet som før, unntatt på slike merkedager som i dag. Sender en stor klem tilbake. :Heartred

Var ikke så langt på vei, og jeg hadde ikke kjent så mye på det, hadde det ikke vært for at termindatoen var på bursdagen til pappa, som i tillegg er død. Men - sånn er en gang livet...
 
Fine du <3 Hvis du vil kan jeg bake ei kake å komme innom senere :-* Sende en stor knuse klem <3

Kake hadde passet perfekt! Takk for tilbudet, det var veldig snilt av deg. Håper jeg kan ha det tilgode, for mannen og jeg blir å kose oss med litt alenetid i kveld. :Heartred
 
Endelig fikk du deg dagbok du også ;) Blir spennende å følge deg her, og en plass hvor jeg kan få gjort nedtellinga for deg :D
 
Jippi!! Heier på deg<3
 
Back
Topp