Veien mot nr 2 etter alvorlig spiseforstyrrelse,vår dagbok<3

Tusen takk gode deg[emoji173]️
Mannen har kommet hjem. Har grinet masse og samtidig mye vondt. Ingen blødninger mer. Men syns ikke testene har blitt noe sterkere:/



Tusen takk gode Lille Lykke[emoji173]️
Jeg håper virkelig du har rett. Det er så fælt hvis det går galt :'( Klarer ikke tanken engang!



Jeg masse murringer og vondt :/ ingen store blødninger,fortsatt bittelitt lyserosa:(

Mannen har kommet hjem nå[emoji173]️Det hjelper mye og ha han her. Han prøver virkelig å roe meg ned men jeg er så engstelig :'(

Så god du er[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️Tusen takk[emoji173]️

Har du bilde av testene som ser ut som har blitt svakere? Har du brukt samme type test? Murringer og vondt er et bra symptom på at du er gravid. Men husker hvor redd jeg var selv når jeg opplevde det :) denne gangen når jeg mistet så hadde jeg ikke noe særlig vondt. Så det trenger absolutt ikke å være noe dumt å kjenne de smertene :) så bra han er hjemme med deg og passer på [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Har du bilde av testene som ser ut som har blitt svakere? Har du brukt samme type test? Murringer og vondt er et bra symptom på at du er gravid. Men husker hvor redd jeg var selv når jeg opplevde det :) denne gangen når jeg mistet så hadde jeg ikke noe særlig vondt. Så det trenger absolutt ikke å være noe dumt å kjenne de smertene :) så bra han er hjemme med deg og passer på [emoji173][emoji173][emoji173]

Huff så trist å høre om din :( hvordan går det det med deg nå kjære? Håper virkelig det klaffer fort igjen for dere<3 kjente du ingenting?

Drit redd hver gang jeg går på do og tørker meg,nesten så jeg skjelver :(

Har bare ligget på sofa i hele dagen mens han har tatt seg av frøkna❤️ Jeg har ikke avbestilt timen til forsamtale i Porsgrunn ennå da gynekolog ville at jeg skulle ta flere blodprøver samt TUL.
 
Det er vanlig å blø litt av progesterontilskudd, det kan gjøre slimhinnene litt skjøre. Håper det går bra med deg og at du ikke har sett noe mer [emoji173]
 
Hvordan går det med deg? :Heartred

Det går bedre med meg❤️Takk som spør!

Hvordan går det i dag, Vilsågjerne? [emoji173]

Det går bedre med meg❤️ Ingen rosa på papiret idag. Nå vil jeg bare at dagen skal gå fort så jeg kan ta blodprøver imorgen.
Takk som spør❤️

Virker sånn! Kanskje det er to?? :D

Det er vanlig å blø litt av progesterontilskudd, det kan gjøre slimhinnene litt skjøre. Håper det går bra med deg og at du ikke har sett noe mer [emoji173]

Bruker du også progesteron gel? Det kommer innimellom brunlig farge:/
Når er fare for kjemisk over?
Tusen takk som spør ❤️

[emoji171][emoji171][emoji171]

❤️❤️❤️Håper det går bra med deg idag! Det skal bli full klaff neste pp for dere! Skal krysse fingrene for dere og følge med deg!:)
 
Hurra for ingen rosa på papiret idag[emoji16] er nok bare kroppen som gir beskjed om at ting vokser[emoji6]

Ja, neste pp får vi håpe blir vår. Men kjenner at idag har jeg mistet litt trua. Men det er vell vanlig når forhåpningene var stå store. Fallhøyden ble liksom ekstra lang da.
 
Hurra for ingen rosa på papiret idag[emoji16] er nok bare kroppen som gir beskjed om at ting vokser[emoji6]

Ja, neste pp får vi håpe blir vår. Men kjenner at idag har jeg mistet litt trua. Men det er vell vanlig når forhåpningene var stå store. Fallhøyden ble liksom ekstra lang da.

Føler virkelig med deg altså :(
Jo det har vi bestemt nå,det blir din tur nesste pp❤️
Det er virkelig tungt når barneønske er så stort❤️

Samme dag som tr kommer er dagen alltid verst,håper det blir bedre imorgen! Gjør ting i ditt tempo. Vet det er vanskelig å se fremover nå men etter min erfaring hjelper det alltid om du kan gjøre noe eller komme deg ut en liten tur. Ellers vil dagen gå utrolig sakte.

Sender deg en god klem❤️
 
Det går bedre med meg[emoji173]️Takk som spør!



Det går bedre med meg[emoji173]️ Ingen rosa på papiret idag. Nå vil jeg bare at dagen skal gå fort så jeg kan ta blodprøver imorgen.
Takk som spør[emoji173]️





Bruker du også progesteron gel? Det kommer innimellom brunlig farge:/
Når er fare for kjemisk over?
Tusen takk som spør [emoji173]️



[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️Håper det går bra med deg idag! Det skal bli full klaff neste pp for dere! Skal krysse fingrene for dere og følge med deg!:)
Nei ikke lengre men har brukt lutinus og cyclogest tidligere. Ved prøverør så bruker man progesterontilskudd. Jeg blødde ikke men er mange inne på assistert som har opplevd det samme, og jeg tror det står på listen over bivirkninger også [emoji173]

Sent from my E5823 using BV Forum mobile app
 
Føler virkelig med deg altså :(
Jo det har vi bestemt nå,det blir din tur nesste pp[emoji173]️
Det er virkelig tungt når barneønske er så stort[emoji173]️

Samme dag som tr kommer er dagen alltid verst,håper det blir bedre imorgen! Gjør ting i ditt tempo. Vet det er vanskelig å se fremover nå men etter min erfaring hjelper det alltid om du kan gjøre noe eller komme deg ut en liten tur. Ellers vil dagen gå utrolig sakte.

Sender deg en god klem[emoji173]️

Så god du er[emoji8]
Skal se om jeg får sove litt til, og deretter gå en tur ut med ungene.

Men da hører jeg på deg jeg. Neste pp blir the one[emoji12]
 
Nei ikke lengre men har brukt lutinus og cyclogest tidligere. Ved prøverør så bruker man progesterontilskudd. Jeg blødde ikke men er mange inne på assistert som har opplevd det samme, og jeg tror det står på listen over bivirkninger også [emoji173]

Sent from my E5823 using BV Forum mobile app

Har fått beskjed om å fortsette med progesteron frem til 10-12 uker. Men det gjør vondt når jeg skal sette tupen inn der nå:nailbiting:
Jeg håper den blødningen var uskyldig.
Hvir lenge brukte du litinus og cyclogest?
 
Så god du er[emoji8]
Skal se om jeg får sove litt til, og deretter gå en tur ut med ungene.

Men da hører jeg på deg jeg. Neste pp blir the one[emoji12]

Ja ta deg en liten powernap❤️ Søvn hjelper alltid. Idag kan mannen din ta seg av alt hjemmet :D du skal bare slappe av idag. Sove,spise og gjøre akkurat som du vil ;)
Fantastisk,det blir gullegg denne pp ❤️
 
Skummelt med blødning, men høres ut som om det går greit nå? Satser i alle fall på at det er helt uskyldig [emoji173]️
 
Har fått beskjed om å fortsette med progesteron frem til 10-12 uker. Men det gjør vondt når jeg skal sette tupen inn der nå:nailbiting:
Jeg håper den blødningen var uskyldig.
Hvir lenge brukte du litinus og cyclogest?
Den første gangen var det fryseforsøk og da skulle jeg bruke til uke 12, men ble MA i uke 11. Denne gangen gikk jeg på det til uke 9-10.

Vet ikke helt hvordan det er med crinone, er det vanlig at det er litt vondt?
 
Sender deg litt kjærlighet [emoji173] Håper det går bra med deg og lille spiren[emoji173]
 
Back
Topp