Før, nå, og senere

Engodnrto

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvor mange barn skulle du ha da du var barn, hvor mange har/får du nå, og hvor mange ønsker du å ende opp med totalt?

Da jeg var liten ville jeg ha: 10 barn (!!) ønsket å føde 8, og adoptere 2.

Nå: Får min første nå

Ønsker: helst 3, men tipper vi ender på 2 Stk [emoji5]
 
Jeg kan ikke huske å ha tenkt over antall barn når jeg selv var barn :rolleyes:
Men nå er tanken å få tre barn, kanskje fire :p Har ett barn og er 6 mnd på vei med neste :)
 
Ønsket meg 5 når jeg var barn :)
Nå venter jeg nr 4. Ønsker meg fortsatt 5, men nå har mannen sakt stopp :) så da blir det vel 4 :)
 
Har vel ikke tenkt noe over det før. Men nå venter vi vår første. Så mulig vi ender opp med to, ser jeg for meg [emoji4]
 
Da jeg var liten ville jeg ha: 3barn
Nå: Venter nr to
Ønsker: 4 barn

Er 21 år når nr 2 kommer og kommer nokk ikke til å tenke på ett nytt barn før om 3-6år. :)
 
Hadde ikke lyst på barn før jeg bikket 24. Så for meg 2 da og slik ser det ut til å bli:)
 
Ønsket meg to. Så fikk jeg den første og det var egentlig nok. Men så ble jeg gravid igjen, etter nr to var jeg sikker på at jeg ikke ville ha flere. Ble slutt med faren deres. Men så møtte jeg drømmemannen og nå venter vi barn (mitt 3 og hans første). Så hadde ledd av meg selv hadde jeg visst dette når jeg absolutt ikke skulle ha flere enn de to jeg har :p
 
Da jeg var liten ønsket jeg meg 3 barn.
Nå venter vi nr 2, og er fornøyde med de to :)
 
Jeg ønsket meg tre barn :p Nå er førstemann på vei å tenker vi kanskje skal ha et til eller bare den her ene :)
 
Alltid sett for meg 3 barn. Venter nå nr 3. Kunne nok tenkt meg 4 totalt, men vi får se!
 
Lurer på om jeg alltid har sett for meg 2-3 barn, venter nå nr. 3 :) Og det holder!! Hehe :D
 
Ville ha 4 barn. Venter nr 3 og det er nok siste[emoji4] Mannen syns det er nok, og er vel enig. Spesielt med et barn med store behov.
 
Når jeg var barn skulle jeg ikke ha barn, mens samboeren ønsket fire da han var liten.
Da vi fikk første ble vi fort enige om at to var det vi ville ha.

Nå blir det tre likevel.. og det er vi glad for nå :)

Dette blir den absolutt siste.
 
Ville ha to barn men ender nå opp med tre[emoji4][emoji7][emoji170][emoji170][emoji171]
 
Frem til jeg var rundt 27 var jeg fast bestemt på at jeg ikke skulle ha barn i det hele tatt. Nå er nr.2 på vei. Men det blir ikke flere da :)
 
Jeg skulle heller ikke ha barn. Nå venter vi vår første, og hadde det ikke vært for at det er så dumt å være enebarn så hadde det holdt, har vært kvalm siden unnfangelsen:yuck: men det blir nok et barn til hvis vi får det til. Men så er det stopp, garantert ;)
 
Alltid ønsket meg 3. Men så kom nr. 4 som en stor overraskelse. Har aldri sett for meg meg selv som 4 barns mor. Så spent på hvordan det vil bli:)
 
Back
Topp