Skravleutfordring for torsdag-søndag

Men ett sted må man jo begynne :)
Ja må det [emoji4] og skal ihvertfall ikke slutte helt enda, kanskje om litt over et år, en lang vei igjen
 
[emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322]Dette er mitt innlegg nr 8000 [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322]
Gratulerer med innlegg nr 8000 [emoji312][emoji323][emoji322]
 
Ikke så verst natt her i grunn
Her kon mellomste gråtende litt før fire. Hun hadde hostet til hun nesten brakk seg og trodde hun kanskje skulle kaste opp. Redd mer enn kvalm så etter litt kos fikk hun faren med seg ut i sengen så sov de videre der.

Jeg måtte så yngste til å sovne igjen, men vi sluknet begge to rundt fem og sov til halv sju.
 
Om ikke lenge er det egg,bacon,stekte poteter,tomatbønner og varme rundstykker her :):)
Hørtes deilig ut

Brødskiver. Ristet eller ikke etter eget ønske her. Og kakao fra i går. Ekstra søt fordi jeg blandet restene og den havremelk-sjokodrikken var søøøøt.

Men spist i alle fall
 
Ca 40 kg! Men skal ned minst 36 kg, eller har mistet 5 kg til nå så skal ned minst 31 kg til men helst 36 kg [emoji4]
Flink du er. Spise mindre bare eller prøver du noe spesielt kosthold ?
 
Her kon mellomste gråtende litt før fire. Hun hadde hostet til hun nesten brakk seg og trodde hun kanskje skulle kaste opp. Redd mer enn kvalm så etter litt kos fikk hun faren med seg ut i sengen så sov de videre der.

Jeg måtte så yngste til å sovne igjen, men vi sluknet begge to rundt fem og sov til halv sju.
Godt hun fant roen igjen. Dakar
 
Hørtes deilig ut

Brødskiver. Ristet eller ikke etter eget ønske her. Og kakao fra i går. Ekstra søt fordi jeg blandet restene og den havremelk-sjokodrikken var søøøøt.

Men spist i alle fall
Deilig da:)
 
Back
Topp