Forvirret av el-tester

Mami1

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Hallo skjønne damer! :)
Nå skjønner jeg ikke noen ting... forventet el I går eller I dag og tok derfor en el test I går som viste en strek som var en del svakere enn kontrollstreken. Prøvde derfor igjen I dag og da ble streken så svak at jeg nesten vil si at det var en skyggestrek... vil det si at jeg har hatt el? Eller kan streken bli svakere for så å bli sterkere ved evt. Sen el? Det stakk og jeg var helt øm I dag tidlig... noen?
 
Hallo skjønne damer! :)
Nå skjønner jeg ikke noen ting... forventet el I går eller I dag og tok derfor en el test I går som viste en strek som var en del svakere enn kontrollstreken. Prøvde derfor igjen I dag og da ble streken så svak at jeg nesten vil si at det var en skyggestrek... vil det si at jeg har hatt el? Eller kan streken bli svakere for så å bli sterkere ved evt. Sen el? Det stakk og jeg var helt øm I dag tidlig... noen?
Jeg lurer på det samme!
 
Lurer litt på det samme..
Sist mens ble på 22 dagers syklus, og forventer eggløsning skjedde jo ikke.. tenkte da at kroppen kanskje har gått tilbake til 28 dager, forventet eggløsning i dag, men fremdeles ikke positivt.
Bruker clearblue dobbelhormon, og smilfjeset har blinket i 8 dager nå..
Vet man ikke skal se på teststreken når man skal kaste pinnen, men den streken er like svak hver dag..
Kan ikke skjønne at kroppen skal være så på bærtur heller..
Men å se 8 dager med blinkende smiley begynner å bli irriterende og dyrt, så nå er det bestilt strimler i stede:p
 
Hallo skjønne damer! :)
Nå skjønner jeg ikke noen ting... forventet el I går eller I dag og tok derfor en el test I går som viste en strek som var en del svakere enn kontrollstreken. Prøvde derfor igjen I dag og da ble streken så svak at jeg nesten vil si at det var en skyggestrek... vil det si at jeg har hatt el? Eller kan streken bli svakere for så å bli sterkere ved evt. Sen el? Det stakk og jeg var helt øm I dag tidlig... noen?
Fortsett å teste for å se om den blir sterkere igjen, hvis ikke så har du kanskje hatt EL. Kanskje du har litt senere EL denne gangen? Når begynner du å teste etter EL? Er det når du tror EL skal være eller begynner du noen dager før?
 
Mine kan gå fra kjempesvak til tydelig positiv bare ila 12 så det trenger ikke å bety noe :) Har du regelmessig syklus? Det kan være lurt og begynne å teste noen dager før forventet EL, i tilfelle den kommer tidligere eller for å være sikker på at du fanger den opp. Har du symotomer som f. eks EL-slim?
 
Mine kan gå fra kjempesvak til tydelig positiv bare ila 12 så det trenger ikke å bety noe :) Har du regelmessig syklus? Det kan være lurt og begynne å teste noen dager før forventet EL, i tilfelle den kommer tidligere eller for å være sikker på at du fanger den opp. Har du symotomer som f. eks EL-slim?


Har regelmessig syklus på 26-27 dager og har som regel alltid kjempe mye El-slim og El-smerter så pleier aldri å Være i tvil på eggløsningen men nå har jeg ikke noen av delene så det er litt forvirrende så derfor jeg tok tester :p Testen er fortsatt bare svak i dag og ingen tegn til El slim.. livmortappen er lav og hard i dag, skal den ikke Være høyt og myk under El?
 
Fortsett å teste for å se om den blir sterkere igjen, hvis ikke så har du kanskje hatt EL. Kanskje du har litt senere EL denne gangen? Når begynner du å teste etter EL? Er det når du tror EL skal være eller begynner du noen dager før?


Får satse på at den er sen ;) har ikke hatt behov for å teste tidligere for har Vært så tydelig med el-slim og utflod i mange dager før og el-smerter men nå er det ikke noen tegn til den..
 
Hallo skjønne damer! :)
Nå skjønner jeg ikke noen ting... forventet el I går eller I dag og tok derfor en el test I går som viste en strek som var en del svakere enn kontrollstreken. Prøvde derfor igjen I dag og da ble streken så svak at jeg nesten vil si at det var en skyggestrek... vil det si at jeg har hatt el? Eller kan streken bli svakere for så å bli sterkere ved evt. Sen el? Det stakk og jeg var helt øm I dag tidlig... noen?

Streken hos meg er svak og sterk om hverandre. Jeg har veldig lav LH topp det vil si at det er få timer jeg har på meg til å få positiv eggløsningstest..

Hvordan legger vi til bilde her?

Mvh Undre.
 
Streken hos meg er svak og sterk om hverandre. Jeg har veldig lav LH topp det vil si at det er få timer jeg har på meg til å få positiv eggløsningstest..

Hvordan legger vi til bilde her?

Mvh Undre.

Du trykker på last opp filer :)
 
Den blir ikke sterkere enn dette :/ kanskje jeg ikke har El denne mnd da?
 

Vedlegg

  • Snapchat-269441345.jpg
    Snapchat-269441345.jpg
    289,6 KB · Visninger: 38
Back
Topp