Easy grow

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Noen med erfaring med easygrow vognpose og/eller bilstolpose?:) Jeg syntes de er så fine og ser så gode ut. Og bomull og bambus høres fantastisk deilig ut, spesielt siden mine barn er disponert for eksem.
 
Vi har den tynne som passer vår/sommer/høst. Kjempefornøyd Har brukt den i både vogna og trilla.
 
Vi har den tynne som passer vår/sommer/høst. Kjempefornøyd Har brukt den i både vogna og trilla.

Takk:) Det er den jeg har lyst på:) Det står at den passet til milde vinterdager, stemmer det? Bor utenfor Bergen, og her er det mange milde vinterdager:)
 
Vi brukte den langt ut i november. Bor i Oslo. Har barnet en del på seg også holder den nok milde dager. Kan jo ha et ekstra pledd inni også:)
 
Kjøpte nylig vinterposen med forlengelsesdel til 2 åringen for å ha i bhg, får masse skryt for den :D
De synes sikkert jeg er rar som kjøper en splitter ny dyr vognpose til en som snart skal slutte å sove i vogn, de sa jeg ikke trengte å kjøpe en så dyr, de kunne gi han ett låneteppe, men jeg vil ikke at min skal ha noe låneteppe over vår/høst posen! :') men kan jo brukes til nestemann også :p
 
En ting vi skal bytte ut fra vesla er vognposen, og denne gangen skal vi ha easygrow :)
 
Kjøpte nylig vinterposen med forlengelsesdel til 2 åringen for å ha i bhg, får masse skryt for den :D
De synes sikkert jeg er rar som kjøper en splitter ny dyr vognpose til en som snart skal slutte å sove i vogn, de sa jeg ikke trengte å kjøpe en så dyr, de kunne gi han ett låneteppe, men jeg vil ikke at min skal ha noe låneteppe over vår/høst posen! :') men kan jo brukes til nestemann også :p

Ok:) så fint å høre erfaring:) må man kjøpe forlengelsesdel i tillegg? Eller følger det med?
 
Er det vinterposen dere skal ha da?:)

Jepp! Hadde voki classic sist, syns den var veldig upraktisk! Har veldig lyst på den tynne posen også, men får se. Sydde en tynn pose til vesla, så må vel bruke den nå også.
 
f69faa414df67b20a997825f2ec7e33b.jpg


Noen her som har erfaring med denne typen pose?
Hadde ikke det til nr 1, men virker jo litt lurt? Eller?
 
f69faa414df67b20a997825f2ec7e33b.jpg


Noen her som har erfaring med denne typen pose?
Hadde ikke det til nr 1, men virker jo litt lurt? Eller?

Jeg har veldig lyst på den:) men er kanskje lurt å ha en tykkere tenkte jeg... Evt vente til babyen kommer å se om han/hun er kald/varm. Førstemann var veldig varm av seg og kunne aldri sittet i en vinterpose selv på vinteren.. så da hadde denne vert helt perfekt :) men den er nydelig da:)
 
Hvor lenge passe disse posene i stolen? Hadde ikke pose sist,men tror vi kjøper en denne gangen :)
 
Back
Topp