Kom igjen jenter! Skravle, skravle!

Her er jeg hos mine foreldre til middag. Var bortreist hele jula, så er blitt invitert på julemiddag :D Kommende storebror ligger og sover på loftet... Deilig stille for øyeblikket :)
 
Tralala!! Hva skal damene har til middag denne søndagen da?
Her blir det tacosalat :)
Her står moussaka fra trines matblogg i ovnen. Kjempegod oppskrift, men tar søren meg litt tid å stå å steke poteter og aubergine.. Nå sitter jeg alene på kjøkkengulvet og hviler [emoji23]
 
Har mormor på besøk i helgen, hun Vasker hele leiligheten for meg. Mannen er bortreist og jeg har nok med å komme meg på jobb om dagen. Så må lager jeg kjøttkakemiddag til oss <3
 
I dag skal vi ha thai kyllingsuppe med rød karri og kokos fra Trines matblogg :D
 
Har mormor på besøk i helgen, hun Vasker hele leiligheten for meg. Mannen er bortreist og jeg har nok med å komme meg på jobb om dagen. Så må lager jeg kjøttkakemiddag til oss <3
Sånn mormor vil jeg også ha!! Vet hun at du er gravid?
Hurra! Hva skjer nå? :)
Det er sendt melding til forumansvarlig Tamara, så er det vel bare å vente til vi får mer beskjed :)
 
Her står moussaka fra trines matblogg i ovnen. Kjempegod oppskrift, men tar søren meg litt tid å stå å steke poteter og aubergine.. Nå sitter jeg alene på kjøkkengulvet og hviler [emoji23]

Mmmm hørtes digg ut!
Hahah sitter på kjøkkengulvet :D
 
Det har jeg! Er nr 3 da, men i dag tidlig stakk den lille bulken faktisk litt opp da jeg lå i senga. Så mye at mannen la merke til det og begynte å kose på den :p

Her har jeg også fått bulk :) vell tidlig syns jeg, til tross for st det er nr 3. Redd det er 2 der jeg :S
 
Å seriøst... når jeg må snike til 4 åringen noe stratos til filmen så JEG får nyyyyte en kindermaxi i fred! Jeg kom litt til himmelen! Akkuratt nå elsker jeg smaksløkene mine :p
 
Back
Topp