Tippe tråd

Blei ingen baby på meg den 25 nov som jeg tippet. Så nå veeenter jeg bare :p
 
Jeg har tippet i dag, 29.11, men det ser foreløpig dårlig ut :p
Så da blir det nok ikke før fredag 02.12
 
Har termin den 5 desember, men tror det blir overtid igjen og typisk nok kommer han på bursdagen min den 15 :hilarious:
 
Tippa et sted mellom 10 og 19 desember, men skjedd litt siden da. Så nå tipper jeg 5 desember! Så får vi se om det stemmer eller ikke :p
 
Da er 5 desember snart over og ingen baby! Så da tipper jeg en ny dato og det er 10 desember :)
 
Jeg har tippet 21.12, mannen tippet 19.12 som er menstermin. Termin etter oul er 26.12. Krysser fingrene for enten å være hjemme til jul, eller gå over til januar!
 
Eksen tipper 23.12. Jeg håper hun kommer før det! He he jeg hadde håpet 20 desember ;)
 
Termin 13.desember, jeg tipper han kommer den 16.desember. Jeg har egentlig sagt 22. desember fordi jeg tror nr.4 er en luring som koser seg i magen helt til jeg blir satt i gang, men jeg fikk helt plutselig en følelse på den 16. :)

Ble bom igjen, gitt! Aldri vært i nærheten av å gjette rett. Eller jo, jeg tippet ganske bra med nr.3 forresten.

Han kom 7.desember. :)
 
Termin 7 desember. Men føler sterkt på tidligere fødsel og regner med slutten av november. 27 kanskje?

Hadde vært koselig om han kom 8 desember da jeg og mannen har vært sammen i akkurat 5 år den dagen:p

Tippet nesten riktig:p han kom 25 november:)
 
14 desember er over, så da tipper jeg 17 desember [emoji14]
17 desember snart over, så da tipper jeg den datoen jeg hadde på følelsen allerede i sommer og det er 19 desember :) så får vi se da! [emoji14]
 
Har noen klart å tippe rett?? Spennende:p ser jeg tippet 28.12 så fortsatt med!!
 
Back
Topp