Hva tenkte du?

Nå må vi få fikset bilen! døren åpnet ikke, vanskelig når man er avhengig av 2 dører
 
Tenkte egentlig bare: "jøss, dette kan ikke være riktig..."
Litt overraska over at jeg endelig hadde blitt gravid etter at vi hadde prøvd i 9mnd :)
 
Man hører at man må regne med ting tar litt tid.. Så jeg ble overrasket over at det ble blink på første skudd :laughing025
 
Nr 1: jøss! Er det mulig?? ( ikke planlagt)
Nr 2: første forsøk. Yes!
Nr 3: jaaaaa! Endelig. Prøvd i et år.
 
"Oh shit. Det skulle jo ikke gå så raskt" første forsøk, hadde belagt meg på at det kunne ta tid :)
 
Nr 1: Jaaaaa! Endelig! Etterfulgt av grining.
Nr 2: Oj, hurra! tror jeg, shit, uæææ, ja må jo være hurra?
 
Jeg tenkte oi, det er ikke sant. Gikk en stund før jeg trodde på at de var rette.
 
Så testen, løp til samboer og skrek: se her se her se her!!!!!
Prøvd i tre år, så det var veeeldig uvirkelig å få positiv test :)
 
Ble veldig overrasket over at det ble "blink" på første forsøk, så spurte samboeren om jeg så feil :p
 
De første gangene reagerte jeg ikke så mye. Visste at jeg var gravid før jeg tok testen, hadde det bare på følelsen.
Denne gangen tok jeg en test bare på morro skyld. Da den ble positiv ble jeg sittende på do i en evighet og le :p
 
Tok test på jobb som et litt skudd i blinde fordi jeg var sliten, så første tanke var vel at dette skulle bli gøy/rart og fortelle samboern siden det var uventet :)

Men lille er heldigvis så utrolig ønsket allikevel ❤️
 
Nr 1: fikk pusteproblemer og høy puls (var planlagt men ikke forventet da vi hadde prøvd i 1,5 år)
Nr 2: i lykkerus
Nr 3: sjokk, ønsket, men ikke ventet så fort
 
Hæ?!!! Jeg er faen meg gravid!!!!!!
 
"Oi, det gikk jaggu fort!" :p
Da jeg sluttet på p-piller for en del år siden så tok det nesten et halvt år før jeg var i syklus igjen. Da jeg sluttet denne gangen (for å bli gravid) kom jeg i syklus med en gang, og spiren satt på andre forsøk.
 
1 gang:
"Jeg visste det." (Mens kom ikke.. ventet på den i 7 uker etter p-pilleslutt. Skulle begynne på nye piller når mens kom :p)

2 gang: "Oi! Det er faktisk STREK?!" Planlagt og visste det, men forberedt på ny kjemisk - og dermed ingen strek før blødningene startet. Var noen nervøse dager før ikm var passert.
 
Ble kjempe overrasket og glad, var alene hjemme med hunden, og ropte til han "Aaaarnold!! Vi skal ha en baby!!". Reiste så og kjøpte en batman-pysj som kjæresten fikk når han kom hjem.

Andre gangen trodde jeg ikke at jeg var gravid i det hele tatt, og at det uansett var for tidlig for positiv test, men tok en bare for "moro" skyld. Kom strek med en gang og jeg ble så sjokka at jeg sendte bilde til venninnene mine, som bekreftet at den var positiv. Gikk så ut i stua til kjæresten, og klarte bare å stamme frem "eeeh....ehhh... Jeg tror du skal bli pappa jeg". Var overveldet og glad, etter å mistet i sa noen måneder tidligere.
 
Back
Topp