Bør jeg være redd når jeg får 2- 3 uker gravid og er 5+0 i dag?

Lille Lykke

Forumet er livet
Himmelbarn
Fikk endelig testene som jeg bestilte for snart to uker siden! Tok en test nå i ettermiddag, etter å ha holdt meg akkurat fire timer. Den viste 2- 3 uker gravid. Jeg hadde drukket to glass vann og en kopp te i ventetiden, så urinen var ikke helt konsentrert. Ville dere bekymret dere?
Jeg gjør jo det, selv om fornuften sier meg at jeg er jo akkurat på grensen mellom 2- 3 og 3+ siden jeg er akkurat 5+0 i dag. Jeg har en til, men tror jeg skal vente enda noen dager før jeg tør å ta den for å øke sjansen for å se det etterlengtede tallet 3+
:)
 
Jeg ville tatt det heeeelt med ro! Gi det et par dager og test igjen [emoji173][emoji4]
 
Kan gå mange dager til før den "bør" være 3+. Selv om det tar lang tid kan det fortsatt være en normal variasjon :) forsøk en ny om et par dager :) min var også 2-3 da jeg var 5+0 :)
 
Hør på fornuften din du :) Jeg er jo også 5+0 i dag. Har ikke tenkt å ta den siste digitale før tidligst Onsdag :) for ikke å bli nervøs.. Har hørt om flere som har vippet mellom 2-3 og 3+ så tidlig i denne uken :)
 
Nei :) maaange som får 2-3 på 5+0.
Veldig mange. Vent i et par dager og ta på enda mer konsentrert urin :)
 
Jeg fikk og 2-3 i den tiden. Men fikk 3+ noen dager senere, så det går nok helt fint:)
 
Har ikke tenkt å ta min siste digitale før tidligst onsdag, er også 5+0 i dag og vil ikke stresse meg selv mer enn nødvendig :happy:
 
Jeg ville tatt det heeeelt med ro! Gi det et par dager og test igjen [emoji173][emoji4]

Kan gå mange dager til før den "bør" være 3+. Selv om det tar lang tid kan det fortsatt være en normal variasjon :) forsøk en ny om et par dager :) min var også 2-3 da jeg var 5+0 :)

Hør på fornuften din du :) Jeg er jo også 5+0 i dag. Har ikke tenkt å ta den siste digitale før tidligst Onsdag :) for ikke å bli nervøs.. Har hørt om flere som har vippet mellom 2-3 og 3+ så tidlig i denne uken :)

Nei :) maaange som får 2-3 på 5+0.
Veldig mange. Vent i et par dager og ta på enda mer konsentrert urin :)

Jeg fikk og 2-3 i den tiden. Men fikk 3+ noen dager senere, så det går nok helt fint:)

Har ikke tenkt å ta min siste digitale før tidligst onsdag, er også 5+0 i dag og vil ikke stresse meg selv mer enn nødvendig :happy:

Tusen takk for mange beroligende svar :) Jeg venter nok i alle fall til onsdag før jeg tar den siste. Men får jeg ikke 3+ da... Ja DA lar jeg bekymringen gå meg til hodet :-O :p
 
Min var 2-3 når jeg testet 5+2. To dager senere viste testen 3+. :)
 
Helt normalt! De er jo ikke 100% riktige uansett :)

Skal ta en clear blue test i morgen :) det er så gøy! Tester meg flere ganger i uka ! Hahah *jeg er gal*
 
Fant denne nyttige tråden ....
Som vilese sa :)
Og.. bare så du er obs på det - så er det vel egentlig ikke lov til å "reklamere for andre forum" her inne :O
 
Last edited:
Det finnes en Youtube video der ei dame har tatt en sånn test hver dag i flere uker og viser hvor unøyaktige/variable de er, så det bør du ikke tenke på i det hele tatt :) Finner ikke linken nå, men noen andre har kanskje sett denne videoen? Hun er super-duper testegal og har flere morsomme testevideoer som er morsomme for "sånne som oss" :p
 
Nei :) maaange som får 2-3 på 5+0.
Veldig mange. Vent i et par dager og ta på enda mer konsentrert urin :)
Samme her! Fikk også 2-3 på uke 5+0
Er nå 5+3 og drøyer litt til. Hadde egentlig ingen planer om å havne på teste-kjøret. Men tror ikke jeg klarer å la være før jeg ser en 3+ jeg også. :)
 
Back
Topp