Hva har du på nattbordet?

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Her så har jeg mobil, en flaske med vann og en smokk til frøkna :)
 
Mobil og lader, vann, håndkrem, smokk og babycall.
 
Lampe, bok, kleenex-boks, fotkrem/bodybutter, lipsyl, neglefil som brukes som fotfil til rask reparasjon av bein som henger fast i sengetøyet, vekkerklokke, temperaturmåler og litt diverse småsaker :p

Viktigst nå: gavisconflaska!
 
Har ikke nattbord, men så har jeg bare mobil og lader i nærheten av senga og det ligger på gulvet.
 
Mobil og lader. Og ei vifte om det er varmt
 
Har nettopp flyttet, så har ikke fått nattbord ennå :p Men har alltid mobil, leppepomade og minst én flaske vann stående ved siden av sengen, gjerne en håndkrem også :)
 
Rot :p akkurat nå ligger det noen DVD'er, et glass, en smokk og fjernkontroller til TV og DVD'spiller
 
Mye rot. Stadig en plan om å rydde.
 
Vekkerklokke, en barnebok, en bok til og et babyblad. Tror det ligger noen hårstrikk der også.
 
En flaske flytende Gaviscon (livsviktig!), leppebalsam (egentlig viktigere enn Gaviscon :p), hårstrikk og mobilen.
 
Håndkrem, radio, fjernkontroll til tv og fjernkontroll til air-conditioning :)
 
En avlang boks som rommer alt mulig (halspastiller, krem, notatblokk, hårstrikker++), nattlampe, antikk vekkeklokke til pynt og et vannglass:)
 
Mobil, håndkrem, nesespray til meg og lille, blader/bøker, lampe, smykker, hårspenner, strikker og lekene til lille :)
 
Vann, nesespray, sovetabletter til nød, øyebind :)
 
Back
Topp