Tanker om kjønn?

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Som tittelen sier, har dere gjort dere opp med noen tanker om det er gutt eller jente i magen?
 
Min umiddelbare tanke var jente. Er mest lik slik jeg var med datteren min til nå. Nå er det ikke mange som vet jeg er gravid, men både mannen og søsteren min tror det er gutt. Har egentlig ikke lyst å vite kjønn denne gangen :)
 
Vi er spådd to gutter og en jente, kinesisk fødselskart sier også jente. Og jeg er mer kvalm nå enn de forrige to svangerskapene. Men bare tiden vil vise :) viktigste er at den lille er frisk :)
 
Oppe i hodet mitt så tror jeg det er en gutt, men jeg har jo ikke peiling. Har ikke noen spesielle ønsker bare vi får vårt etterlengtede barn :)

Vi har også vært enige leeeenge om at vi ikke vil vite kjønnet før det blir født. Vi kan jo ombestemme oss, men foreløpig vil vi ikke vite :)
 
Gutt her, for jeg har ikke begynt å spy enda ;-) var kvalm med oppkast når jeg venta jenta vår og var kvalm uten oppkast når jeg venta gutten vår. Blir spennende å se med 3-mann nå ;-)
 
Jeg føler på jente foreløpig, siden formen er lik forrige svangerskap. Kinesisk fødselskart sier jente.
 
Aner ikke selv, men måtte teste kinesisk fødselskart, og ifølge det blir det jente ;)
 
Har ingen følelse ennå. Har en gutt fra før, blir like glad uansett kjønn :)
 
Både jeg og samboeren min er ganske sikre på jente. Føler det så veldig på meg!! Blir spennende å se!
 
Jeg har en magefølelse på jente. Vet ikke om det er fordi det er deg vi ønsker oss eller ikke men :)
 
Har faktisk ingen anelse denne gangen.. Forrige gang hadde jeg en magefølelse på gutt med en gang (det stemte), men denne gangen har jeg null magefølelse! Klarer ikke helt å føle på at det er noe inni der i heletatt så er kjempeekkelt :(
 
Forrige gang var jeg helt sikker på at det var jente, og det var en gutt! Hehe... Denne gangen tror jeg det er en gutt til siden formen foreløpig er ganske grei og litt bedre enn sist! Men hadde jo vært koselig om det var en jente da :D
 
Jeg hadde magefølelse på jente fra uke 6 forrige svangerskap og det stemte :)
Mannen sier han "skøyt" riktig retning for å få gutt kinesisk fødselskart sier gutt. Men jeg vet ikke helt enda
 
Ingen anelse! Gutt hadde vært moro, for da blir det to av hver, men jente er selvfølgelig også velkommen.

Vi gjør som sist og lar det være en overraskelse til fødselen. Synes det var veldig hyggelig ☺️
 
Back
Topp