Vi som temper

Blue_

Gift med forumet
Var en sånn tråd her før, men den finner jeg ikke lenger. Tenkte det var greit med en ny?
 
Noen erfarne som vet om tempen synker når tr er i anmarsj?

Eventuelt andre ting man kan følge med på?

Har ikke tempet så lenge (pga MA 8.juli)

ImageUploadedByBV Forum1470328696.939321.jpg
 
Har ikke så mye erfaring, men tempen synker når TR er på vei ja :) er på dag 11 og tempen har sunket mye nå, så tenker EL er rundt hjørnet.. Spennende å følge med :)
 
Har ikke så mye erfaring, men tempen synker når TR er på vei ja :) er på dag 11 og tempen har sunket mye nå, så tenker EL er rundt hjørnet.. Spennende å følge med :)

Helt klart :) har ikke hatt noe problem med og bli gravid. Men etter MA frykter jeg syklustull... Så nå skal jeg være klar med temping og tester :) bare få tr først. SÅÅÅÅ klar da :p
 
Helt klart :) har ikke hatt noe problem med og bli gravid. Men etter MA frykter jeg syklustull... Så nå skal jeg være klar med temping og tester :) bare få tr først. SÅÅÅÅ klar da :p

Ser den, håper syklusen din er på nett igjen og at dere blir gravide asap ;) :D
 
Hei. Jeg lurer på noe. Dere som temperatur. Temperatur dere kun om mårenen eller gjennom dagen?
Vil tempen variere voldsomt fra måren til etter middag eller vil den holde seg noen lunde høy eller lav?
 
Hei. Jeg lurer på noe. Dere som temperatur. Temperatur dere kun om mårenen eller gjennom dagen?
Vil tempen variere voldsomt fra måren til etter middag eller vil den holde seg noen lunde høy eller lav?
Ja, den varierer mye, så det har ingen hensikt å måle gjennom dagen. Skal du få noe ut av det MÅ du måle om morgenen, til samme tid hver dag, og før du gjør noe som helst, ikke gå ut av sengen engang. :) Første gangen jeg begynte å tempe misforsto jeg dette, og tok tempen på badet rett etter at jeg hadde stått opp, men det ble bare tull, helt ubrukelig kurve. Finest kurve får du om du tar tempen akkurat i det du våkner. Jeg har på alarm i helgene for å få målt på samme tidspunkt som hverdager.
 
Tror den temp måleren min e ødelagt o ska jo ikke variere så mye. Idag måres på min var tempen 35.8 å varierte kvar gong eg prøvde.
Prøvde en annen nå å den gir fast temp på 37,4 hver gang.
 
ImageUploadedByBV Forum1470386194.379466.jpg


Noen som har erfaring med temping etter abort?
Er vel ikke det lureste å gjøre kanskje. Men nå vil jeg bare komme igang.

Hadde håpet at droppet betydde tr på vei. Men nå stiger den igjen... Kan det være tilfeldig eller kan det være el?

Er så fryktelig utålmodig etter å få tr igjen! Har ikke tempet så mange dagene heller, så forstår det er vanskelig å gi noe svar...
 
Vis vedlegget 190078

Noen som har erfaring med temping etter abort?
Er vel ikke det lureste å gjøre kanskje. Men nå vil jeg bare komme igang.

Hadde håpet at droppet betydde tr på vei. Men nå stiger den igjen... Kan det være tilfeldig eller kan det være el?

Er så fryktelig utålmodig etter å få tr igjen! Har ikke tempet så mange dagene heller, så forstår det er vanskelig å gi noe svar...
Ingen ekspert, men kan tyde på el :) men er litt vanskelig med så få temperaturer...
 
Ingen ekspert, men kan tyde på el :) men er litt vanskelig med så få temperaturer...

Gikk ned igjen i dag... Og har hatt veldig vondt i høyre side. Hmm...
Helt klart vanskelig med så få... Bare utålmodig :p
 
Hei hei! Jeg har akkurat startet å tempe. Fikk positiv ELtest 28. og 29. juli (sterkest strek 28.), men som bilde under viser, steg ikke temperaturen før 1. aug. Noen som kan fortelle meg når jeg mest sannsynlig hadde EL? :)
ImageUploadedByBV Forum1470512969.632541.jpg
 
Hei hei! Jeg har akkurat startet å tempe. Fikk positiv ELtest 28. og 29. juli (sterkest strek 28.), men som bilde under viser, steg ikke temperaturen før 1. aug. Noen som kan fortelle meg når jeg mest sannsynlig hadde EL? :)Vis vedlegget 190346
Jeg vil tro 30.? Når testen er positiv skjer vel som oftest EL i løpet av et døgn etterpå, mens tempen stiger etter at EL har vært.
 
Back
Topp