Juni - skravletråden

Kan blibtøft på slutten, men blir nok værre på lørdag :/ sliter du med bekkenet enda?
Jeg gjør det, men nå gikk jeg også på krykker de 3 siste månedene av svangerskapet med lille U
Har ukespass, så har vært innom i flere dager allerede så ikke så ille om jeg ikke klarer det i morgen
 
Vi har alltid startet med grøt som kveldsmat for at de skulle sove bedre på natten...
Trodde også det var det som var anbefalt..
Jeg har alltid fått beskjed om å gi det mer som lunsj. Å begynne med kveldsmat har jeg lest (saklig. Ikke synsing) og blitt fortalt kunne ende motsatt enn ønsket pga at det er tøft for tarmen å begynne med fast føde. Men det er lenge siden jeg hadde små, denne gangen gjør jeg mye bare det jeg har gjort før...

Planen var "middag" neste egentlig.
 
Jeg gjør det, men nå gikk jeg også på krykker de 3 siste månedene av svangerskapet med lille U
Har ukespass, så har vært innom i flere dager allerede så ikke så ille om jeg ikke klarer det i morgen
Huff.. så kjipt å plages med det enda. Kjenner det litt i bekkenet av og til her også, men var værre de 10 ukene jeg jobbet
 
Ja, det gjør det. Også er det litt bakker å gå også ;) Og kø å stå i, så godt med 2 dager..
Kø ja. Vi var der i juli og man måtte være tidlig ute for å få se noe...
 
Jeg har alltid fått beskjed om å gi det mer som lunsj. Å begynne med kveldsmat har jeg lest (saklig. Ikke synsing) og blitt fortalt kunne ende motsatt enn ønsket pga at det er tøft for tarmen å begynne med fast føde. Men det er lenge siden jeg hadde små, denne gangen gjør jeg mye bare det jeg har gjort før...

Planen var "middag" neste egentlig.
Alle barn er forskjellige, så tror egentlig ikke det fins noen fasit..
Stol på deg selv og prøv deg frem
 
Kø ja. Vi var der i juli og man måtte være tidlig ute for å få se noe...
Husker ikke når vi var der i fjor, men tror det var juli.. Vi tok tømmerrenna i regner for å si det sånn. Gikk fort, men første dagen var det veldig mye folk! Var dere på sabeltan showet forresten.?
 
18 plass nå


Men vips så kom juli ut og da har jeg som vanlig egentlig nesten glemt juni og lagt fokuset over på "jatakk, juli!!!"

Det er ingen krav, hvilket er behagelig i juli, men det betyr også at det er 100 om beinet på å vinne premiene da....
Men lettere i forhold til krav ja. Eller man vet jo aldri hva som skjer
 
Ser den.

Er det en "ofisiell" eller "permanent" plassering eller "bare blitt sånn" løsning? (vel, du trenger ikke svare, beklager om det ble privat.)
EI semi-permanent løsning?
Det begynte som avlasting også bare ble det sånn. Nå blir hun her til neste sommer, så flytter hun på hybel, regner med det er hit hun kommer i helgene.
 
Og kake er der mer rester av

Og egentlig hadde vi invitert gjester i dag, som vi utsatte til helga i plan om at feberjenta skal bli feberfri, så da "må" vi lage ny kake...
Selvsagt må man ha ny kake da ;)
Jeg "må" lage tre ting i helga for eid selvom vi sikkert ikke får besøk :p
 
Back
Topp