Erfaringer med Mountain buggy bagen?

Mikii

Flørter med forumet
Er i barnevogn-modus og har siklet etter babyjogger city elite. Men etter mange tips og råd tviler jeg på den siden barnet kun kan sitte forovervendt i sportsdelen.
Men mountain buggy terrain har kommet med en bag som kan brukes både forover og bakover. Men finner ingen som har skrevet noe om den på nettet.
Jeg har ingen butikker i nærheten som selger den heller..
Noen her som har sett den type bag til mountain buggyen?? Erfaringer? :)
 
Ikke sett at de kan sitte bakovervendt i den. Har selv mountain buggy urban jungle og er kjempefornøyd. Jeg har aldri savnet at de sitter mot meg. Er jo sånn luke på toppen så du kan se nedi og tenker det er kjekt for barna å sitte framover så de har litt å se på:)
 
Ikke sett at de kan sitte bakovervendt i den. Har selv mountain buggy urban jungle og er kjempefornøyd. Jeg har aldri savnet at de sitter mot meg. Er jo sånn luke på toppen så du kan se nedi og tenker det er kjekt for barna å sitte framover så de har litt å se på:)
Fant denne her: http://www.babybanden.no/products/mountain-buggy-bag-v3-plus
Er bagen til vognen stor nok syns du? Finner heller ingen mål på bagene til mountain buggyene(mulig jeg er dårlig å søke :) )
Høres bra ut at du er glad for vogna!! :)
 
Fant denne her: http://www.babybanden.no/products/mountain-buggy-bag-v3-plus
Er bagen til vognen stor nok syns du? Finner heller ingen mål på bagene til mountain buggyene(mulig jeg er dårlig å søke :) )
Høres bra ut at du er glad for vogna!! :)
Den ser jo kjempesmart ut da :) Ja jeg synes bagen er stor nok, min jente lå i den til hun var 7-8 mnd tenker jeg, da ville hun opp å sitte uansett. Fikk jenta mi i begynnelsen av oktober og hadde voxi urban pose i helt til våren, da gikk jeg over til dyne.
Jeg hadde Simo kombi med førstemann, stooor bag, men han ville jo uansett ikke ligge i den til han var mer enn 7-8 mnd han heller.
 
Kan prøve å huske å måle bagen når jeg kommer hjem om du vil da mål? Men kan jo være den har litt andre mål den bagen du har funnet.
Tusen takk for tilbakemelding :) neida, nå vet jeg alt jeg trenger å vite!
Må bare ha denne vogna!! :)
 
Tusen takk for tilbakemelding :) neida, nå vet jeg alt jeg trenger å vite!
Må bare ha denne vogna!! :)
Tror ikke du kommer til å angre på det. Må ut å se om jeg ser denne bagen jeg og nå, ble nysgjerrig på hvordan den er.
 
Sniker fra februar :)
Har selv mountain buggy urban jungle luxury. Har nå vært å klaget på vogna. De fortalte i butikken at mountain buggy har hatt en produksjonsfeil på stoffet til vognene sine. De som ikke er av det glatte stoffet tiltrekker seg enormt av dritt. Jeg må gå med rulle i baggen til en hver tid, samt vesken/stellebaggen som hører til ser ut som den er 2 år gammel og ikke 2 mnd gammel. Så jeg har reklamert på den. Avventer svar fra mountain buggy enda.
Elsker den vogna så håper jeg får nytt stoff/sittedelen, bagdelen og stelleveske. Har lite lyst til å bytte ut hele vogna i noe annet.
 
Hei!
Så kjekt å se at flere liker denne vognen,har hengt meg helt opp i denne selv!
Noen som har den nyeste modellen (den med bremsen oppe på håndtaket)?
Ser det er to forskjellige bager, en
Mountain Buggy carrycot plus
og en
Mountain Buggy bag v3 plus,noen som vet forskjellige??
Tror forresten de kanskje bare kan sitte vendt mot deg i den nyeste versjonen, da gjør man en endring på bagdelen, slik at den vipper litt oppover.
Så en film av den her om dagen og ble helt frelst!
Den er forresten på tilbud hos babybanden.no nå
 
Back
Topp