Dritt lei - syteforum

Er så dritt lei av at "alle" skal mase på meg om hvor viktig bevegelse og trim er! En tur med kjapp gange i 30 minutter er uhyre viktig, gå så du blir anpusten, bla bla bla.
1: jeg blir anpusten bare jeg reiser meg fra sofaen, lungene mine er jo helt most av ungen
2: går jeg mer enn 15 min sammenhengende klikker bekkenet og ryggen stivner
3: jeg må ta et glovarmt bad hver dag bare for å mykgjøre bekkenet

Så please, alle smarte-ikke-gravide-nysgerrige-masekopper; hold meningene seres for deres for dere selv!!

Puh... Dagens utblåsning gjorde virkelig godt! :D
30min rask gange. Lurer på når jeg sist fikk det. Har hatt en treningsøkt om jeg går fra parkeringsplassen til barnehagen. ALT er vondt:-(
 
Jeg er så dårlig:-(
Bekkenet hyler, og jeg har konstant kynnere. Måtte på legekontorer å hente sykmelding og postlegge denne tidligere i dag, når jeg var ferdig piller svetten fram...Mannen er selfølgelig borte med jobb (i byen, men kommer ikke hjem).

Vurderer å sende 7åringen for å hente i barnehagen. Det er påskearragement i barnehagen i ettermiddag også. Aner ikke hvordan jeg skal greie det....
Håper du fant en løsning, herlighet du må få hvile deg, du er jo ikke i form stakkar!
 
Er så lei, så lei, så lei :(
Syns alt bare er trasig og har lyst å legge meg ned å grine :/ gleder meg til det her er over....
 
Åååååå nå har jeg blitt svimmel og fått propper i ørene, sikkert pga tett nese, sår hals... Hører nesten ikke, det var da voldsomt å mye rart man skal bakse med nå på slutten :)
 
Er sengeliggende i dag jeg, må ha hjelp til å komme meg på do. Og det er etter at jeg har vært ute og gått i kanskje 20 minutter (til og fra bussen på vei til jordmor). Det eneste som funker for meg er å ta det helt med ro. Kjeder vettet av meg, men da slipper jeg hvertfall følelsen av å bli knivstukket i halebeinet for hvert skritt jeg tar.
Jeg hadde også ekstremt vondt i halebeinet og det ble bare verre. Gikk til kiropraktor og etter 3 ganger og har ikke hatt problemer siden. Hos meg startet det rundt uke 30 og de dagene jeg endte opp med å gå "mye" var det så ille at jeg var sengeliggende minst dagen også uten å klare å gå. Har du testet kiropraktor?
 
Jeg hadde også ekstremt vondt i halebeinet og det ble bare verre. Gikk til kiropraktor og etter 3 ganger og har ikke hatt problemer siden. Hos meg startet det rundt uke 30 og de dagene jeg endte opp med å gå "mye" var det så ille at jeg var sengeliggende minst dagen også uten å klare å gå. Har du testet kiropraktor?

Nei, det har jeg ikke. Går til fysio, og det blir ikke verre av det, men ikke bedre heller. Men kanskje kiropraktor hadde vært verdt et forsøk :)
 
Nei, det har jeg ikke. Går til fysio, og det blir ikke verre av det, men ikke bedre heller. Men kanskje kiropraktor hadde vært verdt et forsøk :)
Jeg var hos bekken og barn. Hun brukte en spesiell hammer for å komme til på halebeinet og sa at det var en av de vanskeligste tingene å få orden på selv.
 
Jeg var hos bekken og barn. Hun brukte en spesiell hammer for å komme til på halebeinet og sa at det var en av de vanskeligste tingene å få orden på selv.


Tenkte å ta kontakt med bekken og barn for modningsakkupunktur så kan jo høre med de angående kiropraktor også :)
 
Oppmuntrende ord fra jordmor, "om du er like plaget med kynnere i uke 40, kan vi ta en hinneløsning"... Håper virkelig jeg slipper kontroll i uke 40!

Smertefulle kynnere i opptil 12 timer i døgnet, hver dag, vet jeg ikke om jeg makter i 4 uker til!
 
Æsj, dagen startet med oppkast - woohoo! Må si jeg har mye energi og i god form likevel. Men føler oppkast kan jeg heller slippe :p
 
Om.ungen kommer ut med svømmetur forundrer det meg ikke;-)

Haha... Sånn egentlig burde jeg vel ha født oppi badekaret, men tenker det holder som smertelindring. Ei venninne av meg som fødte i badekar fortalte om at hun både tissa og bæsja oppi badekaret, noe som vel og merke er normalt, men at hun da i tillegg ble så tørst at hun drakk av vannet hun lå oppi. Der og da bestemte jeg meg for aldri å føde i vann! :p ;)
 
Back
Topp