August 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Sendt pm for 2 uker siden, men ingen inngang heller svar.
 
Jeg har heller ikke fått tilgang - lenge siden jeg spurte, 8. januar.

Ser på profilen hennes at hun ikke har vært her siden 15. januar. Kanskje en ide at man har to stk tilgangsansvarlige....?
 
Kanskje det har skjedd noe siden hun ikke er her.. :(

Er det ikke en mulighet å ha to ansvarlige da? Det er lenge siden jeg også skulle fått tilgang..
 
Uff da, håper det ikke har skjedd noe med tr0llmor...

Kan noen andre påta seg å være TGA?

I mellomtiden så kan dere sende meg pm for å få tilgang, men ikke send pm om du ikke oppfyller alle krav.
50 innlegg og medlem minst en mnd + nick.
 
Hvilken app er det? Jeg har lastet ned BV gravid og BV forum, men finner ikke noe som heter "bilder og dagbøker" på noen av de!
 
Har dere funnet en ny tilgangsansvarlig?
Jeg har ingen kapasitet til å motta pm for å legge til alle. Dere må finne en ny tilgangsansvarlig innen mandag.
 
Har sendt pm til koordinator om å få bli med i gruppe. Men har ennå ikke fått svar.
Hva skal keg gjøre. Vill jo være med jeg også
 
Er det virkelig 50 innlegg i augustgruppa man må ha for å få bli med i den skjulte gruppen? Syns det var mye. Og det kan ta en tid siden det ikke er så kjempemye aktivitet her inne :confused:

Og må jeg virkelig sitte å bla gjennom alle innleggene mine for å telle hvor mange jeg har her inne? :nailbiting: Kanskje det er en lettere måte å gjør det på enn jeg ser, for det vil i såfall ta meg evigheter :shy:
 
Er det virkelig 50 innlegg i augustgruppa man må ha for å få bli med i den skjulte gruppen? Syns det var mye. Og det kan ta en tid siden det ikke er så kjempemye aktivitet her inne :confused:

Og må jeg virkelig sitte å bla gjennom alle innleggene mine for å telle hvor mange jeg har her inne? :nailbiting: Kanskje det er en lettere måte å gjør det på enn jeg ser, for det vil i såfall ta meg evigheter :shy:
Du ser det inne på instillingene dine :)
 
Du ser det inne på instillingene dine :)

Mener du på "mine innlegg"? Har prøvd å søke der. Krysse av at jeg bare vil ha ha opp innlegg skrevet av meg i august 2016, men får opp over 9000 tusen treff. Men nå vil jeg tro jeg uannsett nærmer meg 100 innlegg, så må være unødvendig å telle? :shy:
 
Finner ikke brukeren Anni43n. Vil gjerne ha tilgang til skjult gruppe. Noen som kan hjelpe?
 
Back
Topp