Universitetssykehuset i Nord-Norge, Harstad*

Babyverdens redaksjon

Betatt av forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Telefon: 77 01 52 90
Nettside: https://unn.no/avdelinger/kirurgi-k...en/kvinneklinikken/kvinne-og-fodepost-harstad
Adresse: St Olavs gate 70, 9406 Harstad (vis på kartet)

Fødeavdelingen tilbyr følgende typer smertelindring:
- Epidural
- Akupunktur
- Steriltvannspapler
- Lystgass
- Badekar

Barseltilbud og visittider:
Det er to fødestuer og en miljøstue med badekar og dobbeltseng. På barsel er det ti sengeplasser hvorav fire er enerom. Vi har ikke familierom, men far/ledsager får overnatte hvis det er plass på avdelingen.
For pappa og søsken er besøkstiden fra kl 11.00 -21.00, med unntak av siestaen. Siestaen er fra 13.30 -15.30, og da er det ikke tillatt med besøk! For venner og øvrig familie er besøkstiden fra 19.00 -21.00

Gjennomsnittlig liggetid: 3 dager. 4 dager for kvinner som har født med keisersnitt

Her finner du Spedbarnsboken: Boken ligger i en hylle på barselavdelingen slik at foreldre kan forsyne seg selv.

Parkering: Parkering mot avgift på sykehusets parkeringsplasser


Andre telefonnummer
Sentralbord: 07766
Antall fødsler i året: ca 400.
 
Last edited by a moderator:
og jeg kanskje....om jeg ikke må til Narvik, da. Har termin helt i begynnelsen av juli.
 
Fødte på Harstad sykehus september 2015, er kjempe fornøyd. Ble godt ivaretatt, de maste ikke og hang ikke over meg hele tiden. Fødselen var fin som forventet, men fort! Følte de tok tak i ting når jeg fikk ICP (farlig svangerskapskløe) Og tok meg Serriøst som ung mor å førstegangsfødende. Tommelen opp for Harstad sykehus
 
Jeg fødte der i 2011 og skal føde der i desember igjen :) Hadde en kjempe god opplevelse sist, og følte meg godt ivaretatt og trygg. Ser frem til å føde på Harstad sykehus igjen.
 
Back
Topp