Hvor lenge ventet du/dere med å fortelle nyheten til de rundt dere?

Familien i uke 6, bestevenner i uke 7, sjefen fikk vite det da jeg ringte inn sykemelding. 8+6.
 
Litt skeptisk mot det nå da jeg hadde blighted ovum før dette her, og da jeg ble gravid første gang har jeg selvfølgelig spredd det ut til alle jeg kjenner... ble enormt vondt etterpå da jeg hadde spontan abort og mange ikke visste det og spørr hvordan det går, like vondt hver gang!!
Prøver og bite meg i tunga nå, men det er så vanskelig!!
 
Fortalte det da jeg var 10-11 uker. Dette var i jula i fjor, og vi skulle på juleølsmaking. Det var like greit å si det, siden de uansett hadde skjønt det med tanke på at jeg ikke hadde sagt nei til ølsmaking:p
Blir nok lettere med neste, siden jeg da har ei fra før og begrenser alkohlinntaket pga henne:)
 
Er i uke 14 og 15 når det blir fortalt til nærmeste familie. Forteller de det når vi ser de, siden de bor på i andre byer. Vil fortelle ansikt til ansikt.
 
Fortalte foreldrene mine det i uke 8. Søstra og broren min fikk vite det i uke 10. Svigers skal få vite det når mannen kommer hjem fra havet, da vil jeg være rundt 4mnd
 
Vi fortalte det i uke 10 :) jeg var helt utslått av kvalme, hadde null energi og var så sur og gretten som aldri før, dette førte jo til at vi måtte fortelle det til hu på 7 så hu skulle vite hvorfor mamma plutselig ble til et monster :p og da fikk jo hele slekta vite det også... Hehe
 
Vi fortalte mødrene våre det ganske med en gang.. I og med at jeg sleit veldig med ekstrem kvalme fortalte jeg sjefen om det før jeg var i uke 12.

Resten fikk vite det når jeg hadde kommet i uke 12 :)
 
jeg har fortalt det til de aller nærmeste nå, men jeg venter med å offentliggjøre det for "verden" før den berømte uka (12). datteren min skal også få vite det da. Så, først hun, så "resten"
 
jeg har fortalt det til de aller nærmeste nå, men jeg venter med å offentliggjøre det for "verden" før den berømte uka (12). datteren min skal også få vite det da. Så, først hun, så "resten"

Mine nærmeste og kollegaer vet det nå i uke 12/13. Lyst å vente med å annonsere det på typ instagram og facebook til vi får vite kjønn i uke 18 :)
 
Mine nærmeste og kollegaer vet det nå i uke 12/13. Lyst å vente med å annonsere det på typ instagram og facebook til vi får vite kjønn i uke 18 :)
Dersom du klarer det er du flink! :D hva gjør du om lillen ikke vil avsløre det da? :p
 
Dersom du klarer det er du flink! :D hva gjør du om lillen ikke vil avsløre det da? :p

Fåt god oppfølging fordi jeg er med på et prosjekt på sykehuset, og var derfor på ultralyd i dag (uke 13), og den lille var skikkelig sta og gjemte seg, så hun fikk nesten ikke et godt bilde. Så kan bli spennende i uke 18 om vi faktisk får se hva det er som gjemmer seg der ;)

Så vet ikke helt hva jeg gjør om vi ikke får vite det da.. Får vel bare legge ut alikevel, men skrive at den lille ikke vil avsløre seg enda :p
 
Fåt god oppfølging fordi jeg er med på et prosjekt på sykehuset, og var derfor på ultralyd i dag (uke 13), og den lille var skikkelig sta og gjemte seg, så hun fikk nesten ikke et godt bilde. Så kan bli spennende i uke 18 om vi faktisk får se hva det er som gjemmer seg der ;)

Så vet ikke helt hva jeg gjør om vi ikke får vite det da.. Får vel bare legge ut alikevel, men skrive at den lille ikke vil avsløre seg enda :p
hihi :) Blir spennende å se! Så gøy med ekstra ultralyd da! :D Håper prosjektet er artig og ikke slitsomt for deg <3
 
hihi :) Blir spennende å se! Så gøy med ekstra ultralyd da! :D Håper prosjektet er artig og ikke slitsomt for deg <3

Så langt er det bare kjekt ☺️ Virkelig et stort pluss med ekstra ultralyder og oppfølging ☺️ Nå teller jeg bare ned til uke 18 ☺️
 
Så langt er det bare kjekt ☺️ Virkelig et stort pluss med ekstra ultralyder og oppfølging ☺️ Nå teller jeg bare ned til uke 18 ☺️
det hørtes skikkelig deilig ut med den oppfølgingen :D jeg håper jeg får skikkelig god oppfølging selv, for jeg har tatt gastric bypass tidligere. men det vet jeg ikke helt før jeg har vært til legen nå førstkommende onsdag :) lurer godt på hva han blir å henvise meg til :)
 
Fåt god oppfølging fordi jeg er med på et prosjekt på sykehuset, og var derfor på ultralyd i dag (uke 13), og den lille var skikkelig sta og gjemte seg, så hun fikk nesten ikke et godt bilde. Så kan bli spennende i uke 18 om vi faktisk får se hva det er som gjemmer seg der ;)

Så vet ikke helt hva jeg gjør om vi ikke får vite det da.. Får vel bare legge ut alikevel, men skrive at den lille ikke vil avsløre seg enda :p

Er det pregmet2 du er med på? :)
 
det hørtes skikkelig deilig ut med den oppfølgingen :D jeg håper jeg får skikkelig god oppfølging selv, for jeg har tatt gastric bypass tidligere. men det vet jeg ikke helt før jeg har vært til legen nå førstkommende onsdag :) lurer godt på hva han blir å henvise meg til :)

Får håpe du får det, godt med en ekstra trygghet ☺️
 
Back
Topp