Gaveveksling med de du ikke feirer julaften med??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Når bytter dere julegaver med de dere ikke feirer jul med?
Besøker dere hverandre på dagtid på julaften, eller gjør dere det før julaften?
 
Før julaften. Har venninekveld med et par venniner noen dager før jul, der vi spiser god mat og åpner gaver :)
 
Levere julegaver når vi møtes før jul, men så nerme juleaften som mulig. Men har noe familie som bor langt borte så de bytter vi julegaver med allerede på høsten når vi reiser på besøk eller de kommer å besøker oss!
 
Gjør det før julaften. de i nærområder blir det som regel de siste dagene før julaften. Selve julaften er for oss tilbringet med filmer, frokost og gå i pysj hele morgenen. Så drar ikke rundt å leverer julegaver da :p
 
Ved anledning, prøver å ta det siste gang vi allikevel møtes før julen, så jeg slipper å kjøre rundt bare for det.
 
Vi reiser ned til min familie neste helg, da skal vi levere rundt gaver. Vi bor såpass langt unna at å gjør det tett opp mot jul blir stress. Men ikke så langt at vi trenger så sende pakkene :)
 
Lille julaften:) Evt før med de som bor langt unna.
 
Før julaften, gjør det ila de siste 4-5 dagene før jul
 
Før julafta. Noen reiser jo bort også :)
 
Før julaften :)
 
Har allerede levert de første gavene:)
 
I år skal jeg til min familie som bor på andre siden av landet, så da blir gaver levert en ukes tid før jul til de andre.
 
Søsteren min har bursdag den 18 så bytter med henne (om vi ikke feirer med henne det året) og kusine enten som kommer dit da eller så pleier hun å invitere i adventstiden. Tante gir jeg til også da hvis hun kommer nedover da eller så sender jeg. Sambo leverer til sine foreldre, søster og tanter og onkler (evt foreldrene leverer for han).
 
Skulle møtt min søster men hun fikk ikke reist på Harry tur så sender det i posten, samme med det som skal til mine søskenbarn og tante, bor såpass langt unna at det er vanskelig å stikke innom.
Alle andre som skal få gaver skal vi være med på julaften :)
 
Før julaften.
 
Har bare bestisene mine jeg ikke ferier med :) De får i post (i god tid) og på jobb (så nærme julaften som mulig) :)
 
Back
Topp