Hva gjør du nå i bilder ? :)

maler dørkarmen inn til kjøkkenet og enda en barnestol..
- men nå er det matpause her ;) fortsette når mini har lagt sæ..
 

Vedlegg

  • 1435522051623.jpg
    1435522051623.jpg
    35,5 KB · Visninger: 53
11ee445f7dcd10ef4136a815b6cce2a9


Glor film :)
 
Når jeg har spist på mcdonald føler jeg meg skitten innvendig! :eek: derfor spiser jeg så og si aldri på mcdonalds! :( liker jo maten, men får en sånn ekkel følelse i kroppen etterpå!
 
Da forstår jeg. ;) Jeg spiser Macdonalds ca 1-3 ganger i året fordi det fins ikke her. :p

Da er det jo noe helt annet. Når jeg jobbet der så ble vi trukket 25 kr av lønna hver gang vi var på jobb og kunne ta oss stor meny og dessert for dei. Vi kunne ikke velge vekk trekket for mat, så ble jo til at pausematen som oftest ble McDonald's mat. Einaste var at når æg jobba der så var jeg veggis. Så hadde burgerne uten kjøtt :p hihihi. Ble mye "mobbet" for det :-D folk syns det var litt rart med vegetarianer som jobbet slik plass :) hehe
 
Å, det er gøy. :) Hvilket spill er dette?

Det er 2eren viss det er det du mener :) Maen her er gal etter dei spilla. Har alle spilla, plakater, masse figurer, masse aent dill fra det, klær osv. Så litt før fødsel prøvte jeg meg for første gang på første assassins creed. Men så etter lillegutt kom så har det ikke vært så lett å fortsette videre på 2 en. Har liksom gått 1-2 mnd mellom kvelder jeg har spillt. Men har komt på det litt dei siste dagene.

Egentlig så spiller jeg age of Conan. Men det er heller ikke så lett enda. For der spiller jeg jo med andre folk. 24 stykk som raider i lag og skal drepe diverse bosser. Og da får en jo ofte ansvar for ting. Og da er det ikke så lett viss plutselig småen våkner. For kan ikke alltid gå i fra med en gang viss vi er midt i kamp. Så har ikke blitt så mange kvelder med det enda.
 
Det er 2eren viss det er det du mener :) Maen her er gal etter dei spilla. Har alle spilla, plakater, masse figurer, masse aent dill fra det, klær osv. Så litt før fødsel prøvte jeg meg for første gang på første assassins creed. Men så etter lillegutt kom så har det ikke vært så lett å fortsette videre på 2 en. Har liksom gått 1-2 mnd mellom kvelder jeg har spillt. Men har komt på det litt dei siste dagene.

Egentlig så spiller jeg age of Conan. Men det er heller ikke så lett enda. For der spiller jeg jo med andre folk. 24 stykk som raider i lag og skal drepe diverse bosser. Og da får en jo ofte ansvar for ting. Og da er det ikke så lett viss plutselig småen våkner. For kan ikke alltid gå i fra med en gang viss vi er midt i kamp. Så har ikke blitt så mange kvelder med det enda.

Ja, var det jeg mente. ;) Lenge siden jeg har spilt, men syns toeren er den beste. :) Elsker historien.
Liker han absolutt alle spillene da? ;)
Ja, skjønner. Blir ikke så mye spilling her lenger heller.
Age of Conan har jeg ikke prøvd. Det er ikke så mange spill jeg spiller egentlig. ;)
 
Ja, var det jeg mente. ;) Lenge siden jeg har spilt, men syns toeren er den beste. :) Elsker historien.
Liker han absolutt alle spillene da? ;)
Ja, skjønner. Blir ikke så mye spilling her lenger heller.
Age of Conan har jeg ikke prøvd. Det er ikke så mange spill jeg spiller egentlig. ;)

Toeren er vertfall ekstremt mye bedre enn den første :p hehe. Tror han liker dei fleste, men såklart i litt varierende grad. Han gleder seg vertfall til neste som kommer nå snart :-D hehe. Er mannen som drog meg inn i spill verdenen. Så er egentlig bare Conan jeg har spillt over lengre tid. Snart 3 år faktisk.

Første spill var ca i et halvt år før Conan. Var et beta spill. Ble lagt ned. Derfor jeg begynnte i Conan etterpå. Å så nå assassins creed. Prøvte Rift og lvlet opp en char der med mannen. Men det likte jeg ikke.
 
Ja, var det jeg mente. ;) Lenge siden jeg har spilt, men syns toeren er den beste. :) Elsker historien.
Liker han absolutt alle spillene da? ;)
Ja, skjønner. Blir ikke så mye spilling her lenger heller.
Age of Conan har jeg ikke prøvd. Det er ikke så mange spill jeg spiller egentlig. ;)

Spiller i kveld og jeg :-D og koser meg med smooooothie :-D hehe
 
Back
Topp