Semper-dråper

Otuko

Betatt av forumet
Er det noen som har prøvd Semperdråper på bebissene her? Lurer på å prøve de for lillegull har mye luft i magen selv om han raper veldig godt etter hvert måltid.
 
Jeg lurer på det samme, har kjøpt dråpene på anbefaling. Har ikke brukt dem enda?
 
Kopierer inn fra annen tråd:


Har du erfaring med semper dråper?
Begynte med de for 5-6 dager siden. Jenta har blitt mye bedre, men om de er årsaken eller om det er at jeg sluttet med malt i flaskene er uvisst. I tillegg byttet jeg merke MME. Jeg ammer mest, men lille har ikke vært fornøyd så gir 1-3 flasker MME i tillegg.
 
Kopierer inn fra annen tråd:


Har du erfaring med semper dråper?
Begynte med de for 5-6 dager siden. Jenta har blitt mye bedre, men om de er årsaken eller om det er at jeg sluttet med malt i flaskene er uvisst. I tillegg byttet jeg merke MME. Jeg ammer mest, men lille har ikke vært fornøyd så gir 1-3 flasker MME i tillegg.


Hvilket mme brukte du før og hva bruker du nå? Veldig lik vår situasjon .. Vi bruker nå nan..
 
Hvilket mme brukte du før og hva bruker du nå? Veldig lik vår situasjon .. Vi bruker nå nan..
Brukte Hipp, og gikk over til collett. Har hørt at sen anbefales mot vonde mager. Men bruker Nan drikkeklar når vi er på farta.
 
Brukte Hipp, og gikk over til collett. Har hørt at sen anbefales mot vonde mager. Men bruker Nan drikkeklar når vi er på farta.


Vi brukte først Nan men gikk over til Hipp da han fikk veldig hard mage av Nan. Nå er det mest lufta han plages med. Tror jeg skal kjøpe semper-dråper å se om det hjelper.
 
Hvis ikke Semper hjelper så kan du prøve Minifom, men en apotekvenninne av meg snakker varmt om Semper og at det er noe som skal funke :)
 
Så bra! Har du prøvd Minifom?
Ja vi har det i melken hans. Innbiller meg at det virker for han har sluttet å kave så fælt på kveldstid og han finner lettere roen når han skal sove. Kommer til å ha ett opphold når flasken er tom for å se om det er noe endring :)
 
Vi bytta til hipp i går fra nan.. Pga treg mage.. Han har fått to flasker med hipp pr døgn og hylskriker etter maltidet... Og gnur jeg magen er det enda verre.. Skal jeg prøve flere flasker eller heller gå over til nan??
 
Vi bytta til hipp i går fra nan.. Pga treg mage.. Han har fått to flasker med hipp pr døgn og hylskriker etter maltidet... Og gnur jeg magen er det enda verre.. Skal jeg prøve flere flasker eller heller gå over til nan??
Hvor treg mage har han? Er det vondt eller er det bare det at det er avføring sjeldent? Ammer du i tillegg? Jeg tror jeg ville sluttet med hipp om han får så vondt i magen :( for nan gråt han ikke av?
 
Han har vondt ett to dager uten avføring og jamrer og spenner beina.. Så får han en "maltbombe" så kommer det etter magemassasje( med nan) .. Men nå er det mer hylskrikk.. Vanskelig å roe han.. Han får to flaske med mme i døgnet,resten er mm
 
Vanskelig å si :( Jeg ville gått tilbake til nan hvis det virket bedre og han ikke fikk like vondt, og så ville jeg kanskje gitt f.eks. Semper dråper daglig og sett om det hjalp. Du kan jo evt prøve en tredje mme - collett. Kanskje den funker :/
 
Han har vondt ett to dager uten avføring og jamrer og spenner beina.. Så får han en "maltbombe" så kommer det etter magemassasje( med nan) .. Men nå er det mer hylskrikk.. Vanskelig å roe han.. Han får to flaske med mme i døgnet,resten er mm


Tror kanskje jeg ville gått tilbake til Nan eller evt prøvd Collett.
 
Har det gitt noen effekt? :) lille sliter veldig med luft i magen her og :(
 
Back
Topp