sjeldne guttenavn, guttenavn ikke "alle" har..

Elliott :)
 
De aller fleste er vel fornøyd med sine navnvalg. Vi valgte Vetle. Ikke veldig uvanlig, men heller ikke så mye brukt. Superfornøyd, selvfølgelig!


 
Om jeg får en gutt noengang, så skal han hete Hågen .
Det het oldefaren min, så navnet betyr jo noe ekstra for meg såklart. 
Men synes dette er et navn utenom det vanlige som ikke mange heter :)
 
KASPIAN, CASPIAN
TRISTAN
LYDER AUGUST
BIRK OLAI
LUDVIG
 
Hørte ett navn jeg ikke hadde hørt før i dag når vi var på lekeplassen. Mora ropte på en gutten sin som het Eir, og jeg falt pladask :)

Ellers på guttelisten står:

Linus
Sakarias
Emrik

=)
 


Noominah skrev:
Hørte ett navn jeg ikke hadde hørt før i dag når vi var på lekeplassen. Mora ropte på en gutten sin som het Eir, og jeg falt pladask :)

Ellers på guttelisten står:

Linus
Sakarias
Emrik

=)


Jeg trodde Eir var et jentenavn?
 
Det var en 8-9 (?) åring som kom gående mot moren, også fikk jeg bekreftelse av skolegutten min...han var nemlig en av fadderene hans. Aldri hørt det før jeg, så tenkte egentlig ikke at det var ett navn for verken det ene eller det andre :)
 
sitter selv og ser etter uvannelige navn funnet mange, men mye rart her.

Hjardar er norrønt og betyr stridsmann som kjemper for sin jord. (ingen i norge som heter dette)
Snorre er fint
Tord
Elric
Eliha
 


frksophie skrev:
sitter selv og ser etter uvannelige navn funnet mange, men mye rart her.

Hjardar er norrønt og betyr stridsmann som kjemper for sin jord. (ingen i norge som heter dette)
Snorre er fint
Tord
Elric
Eliha

Kjenner en Jardar. Fint navn :)
 
Jeg digger navn som er unik og sjeldent, men dessverre foretrekker mannen min et vanlig navn. Jeg digger norrønt som f. eks. Aanon, Aldor, Ask, Balder, Berulf, Brage, Edvin, Egil, Eik, Einar, Elvar, Gulleik, Guttorm, Hauk, Heine, Hjardar, Hugin, Jaran, Odin, Olvar, Runar, Skage, Solan, Thord, Tordar, Trym, Tyr, Ulvar, Vegard, Ørn.

 
Nathaniel
Patrick
Ruben
Jonathan
Oliver
Mateo
Olander
Tristan
Liam
Lodve
Maximilian
Arian
Marlon
Alvin
Leander
Evander
Østen
Gabriel
Jadrian
Jarand
Timo
Chrisander
 
Søskenbarnet mitt har to nydelige guttenavn: Milan og Darian
Hos oss blir det nok Ask Fredrik dersom det blir gutt (fredrik etter samboerens far)
 
Hørte ett navn jeg ikke hadde hørt før i dag når vi var på lekeplassen. Mora ropte på en gutten sin som het Eir, og jeg falt pladask :)

Ellers på guttelisten står:

Linus
Sakarias
Emrik

=)
oi vet om ei jente som hete Eir.
 
Liker godt
Tarald
Hovel
Jardar
Ellef
Einride
Ask

Gutta mine heter Håvard og Viljar. Viljar er nok ikke så vanlig, men finnes da endel små som heter det nå. Mange som måtte vende seg til navnet når de hørte det. Håvard er vanlig, men lite brukt de siste årene.
 
min gutt eldste heter Julian :) ikkje så fryktelig mange som heter det.

liker "spretne " korte universale navn:

Mio
Phillip
Peter/petter
Theo


Gamle navn:
Tollef
Einar
Håkon
Edvard
 
Back
Topp