IKM uke 11

Så kjedelig å lese at de blir svakere:( har du tatt en i dag? Her har jeg ømme bryster litt av og på. Kjenner mest murringer, men ellers ingen symptomer. Trenger ikke å være noe galt selv om man ikke kjenner så mye. Det er jo fortsatt veldig tidlig. Krysser fingrene for deg. :)
Den nederste testen er fra idag. Altså meget svak i forhold til de første testene. Du får iallefall kose deg med svangerskapet. Det er sant at det ikke trenger å bety at det er noe galt viss man ikke har symptomer. Men for meg, viss jeg hadde hatt de, så ville det vært på en måte bekreftelse eller tegn iallefall på at det er noe som skjer der nede

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Den nederste testen er fra idag. Altså meget svak i forhold til de første testene. Du får iallefall kose deg med svangerskapet. Det er sant at det ikke trenger å bety at det er noe galt viss man ikke har symptomer. Men for meg, viss jeg hadde hatt de, så ville det vært på en måte bekreftelse eller tegn iallefall på at det er noe som skjer der nede

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Veldig trist om du mister!:( Håper ikke det. Men om det ender med det, ser det i det minste ut til at veldig mange blir gravid igjen rett etterpå.
 
Du vet vel at mens smerter kan og være tegn på graviditet? :p... så spennende glad sau!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vil bare vite!! Enten få positiv test eller tr...åååå så slitsomt dette er!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Må rette opp IKM dagen min fra den 13 til den 12 :)

2 dager over og ingen tegn til TR

Syntomer
Kvalm til tider
Økt matlyst
Stikkinger i livmor og bak navlen
Tisser ofte, mørkt litt grumsete
Sover dårlig om natten
Små verk og ør i hodet


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Aktivt..2år... brukte 13mnd på førstemann.. Nå sier hodet stopp..orker ikke sitte å grine over tanta hver mnd lenger... teste og teste..tar knekken på alt.. Så nå er det nok! Må bare omstille hodet nå så...
 
Aktivt..2år... brukte 13mnd på førstemann.. Nå sier hodet stopp..orker ikke sitte å grine over tanta hver mnd lenger... teste og teste..tar knekken på alt.. Så nå er det nok! Må bare omstille hodet nå så...
Det skjønner jeg godt! Så frustrerende det må være. Lykke til videre, og god klem til deg!
 
Tr kom her. Den gode nyheten er at vi starter opp med Ivf forsøk denne syklusen:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.

I tillegg til dette har jeg mensenmurringer og hvit utflod.

Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?
 
Hei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.

I tillegg til dette har jeg mensenmurringer og hvit utflod.

Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?
Vanskelig å si om du er gravid eller ei. Tror dessverre bare du må vente og se! :)
 
Tr 3 dager for sent!! Løper på do i ett og føler meg ofte uvel. Har en klump i magen, slik man får når man er nervøs (for en graviditet er nemlig skummelt og) tørr ikke teste!! Hvor lenge klarer jeg å vente??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tr 3 dager for sent!! Løper på do i ett og føler meg ofte uvel. Har en klump i magen, slik man får når man er nervøs (for en graviditet er nemlig skummelt og) tørr ikke teste!! Hvor lenge klarer jeg å vente??


Sent from my iPhone using BV Forum
Så flinke du er som har klart å holde deg så lenge. Er du hele 3 dager over ikm så burde du kanskje ta en test snart.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
3 dager over ikm (17dpo) og ingen tegn til TR ennå. Tafset forsiktig på tappen sent i går kveld og den var langt bak i kjeden og bakovervendt.
Har også opplevd litt utflod. EL kan vel ikke være så forsinket? Eller kan man ha utflod selv om man er gravid?


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
13 dpo, blenda test. Plutselig ikke øm i brystene lenger, så tr er nok rett rundt hjørnet. Lyyyyys rosa utflod i dag, men tappen er så langt opp at jeg ikke kjenner den. Vet ikke når ikm er, siden el var forsinket, og jeg ikke vet hvor lang lutealfase jeg har.

Jaja, det har vært en lærerik pp1! Skal begynne å tempe nå :)
 
3 dager over ikm (17dpo) og ingen tegn til TR ennå. Tafset forsiktig på tappen sent i går kveld og den var langt bak i kjeden og bakovervendt.
Har også opplevd litt utflod. EL kan vel ikke være så forsinket? Eller kan man ha utflod selv om man er gravid?


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
Utflod kan man ha mye av når man er gravid :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Tempen har gått ned i dag..da kommer vell kanskje tanta da..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp