Er det noen av babyene som gaar enda?

MammaentilAiden

Gift med forumet
Av ren nysgjerrighet bare lurer jeg, naa som babyene vaare har blitt saa store :)

Min lille Aiden ha et stykke igjen. Han gaar rundt bord o.l. naar han holder seg, og gaar ivrig med gaavogna. an har staatt uten aa holde seg i noen sekunder av gangen. But that's about it - heldigvis! ;)
 
Nei..hun har fyllt 1 år. Hun var litt sen med å snu seg, åle og krabbe... hun reiser seg ikke mer enn opp på kne enda.
 
Nei, men går rundt alt og reiser seg opp ved alt ved å holde seg. Har stått flere ganger alene uten å holde seg, men når han finner ut at han gjør det så forter han seg å holde seg igjen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, men går rundt alt og reiser seg opp ved alt ved å holde seg. Har stått flere ganger alene uten å holde seg, men når han finner ut at han gjør det så forter han seg å holde seg igjen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn er det her også :) Lurer på når de vil slippe seg... ;)
 
Går bare rundt bordet eller når vi holder henne :) hun synes gåvogna er skummel så den bruker hun bare til å putte ting i.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Går rundt bordet og langs alt mulig egentlig. Han e veldig glad i gåvogna:) Har begynnt å sleppe seg og står uten støtte.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke ennå, men tror det er like før:) har tatt to skritt alene:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lillemor har gått alene siden hun var 9mnd + 9 dager! Selvom det er artig er deg travelt, slitsomt og blir mye unødvendig fall og knall. Hun skjønner jo ikke høyde enda, så hun stomper i dørlister, går i leker osv fordi hun ikke forstår at hun må løfte bena! Det blir bedre men nå har hun tross alt gått i snart 7 uker! Nyt tiden der de kryper sier jeg!!!' De blir fort nok stor :)
 
Hun har gått mellom ting med ett par skritts avstand, men usikker hvor bevisst det var. Står ofte alene mens hun leker, det og ubevisst tror jeg. Hår relativt stødig når hun holder oss i en hånd, men kan godt vente litt til før hun går alene ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Av ren nysgjerrighet bare lurer jeg, naa som babyene vaare har blitt saa store :)

Min lille Aiden ha et stykke igjen. Han gaar rundt bord o.l. naar han holder seg, og gaar ivrig med gaavogna. an har staatt uten aa holde seg i noen sekunder av gangen. But that's about it - heldigvis! ;)
Her har hun kommet like langt som Aiden, - er nok ikke lenge til de tasser rundt av seg selv nå :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Her gikk han sine første skritt alene i går. :) Men tar nok fortsatt litt før han går mange skritt alene.

Sendt fra mobilen min
 
Gratulerer med de første skrittene!! ;)

Takk! Var faktisk mannen min som fikk se de mens jeg var på jobb. Men bedre enn at det skjedde i barnehagen hvor lillebror starter til mandag...

Sendt fra mobilen min
 
Her går hun når hun vil,men liker best å krype det går fortere,men kan fint gå over stovegolvet viss hun har lyst....
Men er veldig forsiktig...

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp