Vi skravler uke 29

vet ikke hvorfor. men det sa de til meg sist gang jeg var gravid og se nevnte det i går og. tror det har med at vi går så ofte på do fra før og har press på blæra som gjør at vi ikke kjenner det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har vekkerklokka på 05.30 å er nå lys våken.. Blir nok en lang dag på ikea i morgen.. :)
 
Hadde virkelig håpet Herman sov litt lenger enn kl 6. Trøtt...

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
Her våkna lillingen 6.30 så nu har vi spist frokost, lufta hunda og kosa oss. Lagt oss i senga m håp om at han snart ska sove en time til eller to som han bruke:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
I dag har dattera besøk av søskenbarnet sitt og vi skal på stranda. Så her blir det liv og røre! :greet015
*Pakker sekken og trasker ut døra*
 
Noen andre som "bare" er kvalm men ikke spyr?

Jeg har en kvalmende følelse hele dagen, men jeg spyr ikke. Faktisk helt grusomt, fordi det føles som å spy vil lette på trykket, så jeg går nesten å håper på litt oppkast :p

Det ønsket jeg og men hjalp bare 3 sek lissom, ikke slik som når man har vært på fylla og alt er bra etter å ha spyd litt. Det er deilige 3 sek men så begynner stresset med å få i seg veske når man er så kvalm... Arg
 
Jeg blir dårligere av å lese og skrive her inne, så blir ikke så aktiv fremover, skal på ferietur i tillegg nå, gruer meg. Antar hele slekta vet om denne overraskelsen iløpet av uken...
 
Her er været helt nydelig i dag, og vi skal bare nyte og kose oss:) Fikk sove til 7 i dag av prinsessa mi, så er fornøyd:) Måtte opp 5.45 i går:/

Skal møte svigermor i ettermiddag, hun bor langt unna og vi har ikke sett henne på 3-4 mnd. Så det skal bli koselig.

Deres planer i dag da jenter?



Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
 
Her er været helt nydelig i dag, og vi skal bare nyte og kose oss:) Fikk sove til 7 i dag av prinsessa mi, så er fornøyd:) Måtte opp 5.45 i går:/

Skal møte svigermor i ettermiddag, hun bor langt unna og vi har ikke sett henne på 3-4 mnd. Så det skal bli koselig.

Deres planer i dag da jenter?



Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Høres ut som en bra dag! :)

Her er også nydelig vær! Vi er på sommerstedet til mamma og pappa. Sambo ligger å sover, mens jeg er lys våken! Blir gal :p i natt var vi ute å fisket til 2-3, og jeg var steintrøtt når vi endelig fikk lagt oss. Likevel våkna jeg kl 07 som vanlig...! :p
 
Høres ut som en bra dag! :)

Her er også nydelig vær! Vi er på sommerstedet til mamma og pappa. Sambo ligger å sover, mens jeg er lys våken! Blir gal :p i natt var vi ute å fisket til 2-3, og jeg var steintrøtt når vi endelig fikk lagt oss. Likevel våkna jeg kl 07 som vanlig...! :p

Typisk:/
Sambo sover her også, men det er fordi han var på utdrikningslag i går? Så han er litt sliten.


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
 
jeg ligger våken, og venter på at gubben og veslefrøkna skal våkne. Nydelig vær, så i dag skal vi kose oss ute. blir nok bading på vesla:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ligger i senga å vurderer å stå opp. Er så fryktelig kvalm så det frister ikke!! I dag skal det pakkes å ordnes for i kveld kjører vi sørover til hunderfossen :) blir stas til jentene :D
 
Her spiser vi frokost, eller ihvertfall barna (besøk av søskenbarn).. Mannen sover ennå og jeg må gå igang med rengjøring av underetasjen.. Juhuu :) Happy søndag! :)

Sendt fra appen :)
 
Akkurat fått i oss frokost, så nå skal vi snart gå litt ut i finværet :) siste dagen vår hos svigers så reiser vi hjem :)
 
Jeg har akkurat våkna ;) lille frøkna på overnatting. Så utrolig deilig å få sove til man våkner av seg selv :) sambo snorker, han var på fest i går ;)
 
Fy flate, jeg skjønner ikke hvordan folk fra Trøndelag overlever! Jeg sover i telt der med sambo og helt siden vi kom har det vært pøsregn, 10 grader og vindfult!! :p Elva renner over pga all nedbøren så det er dårlig med laksefiske også. Godt vi har hverandre og at formen er bedre enn på en stund! :D *bank i bordet*

Apper <3
 
Fy flate, jeg skjønner ikke hvordan folk fra Trøndelag overlever! Jeg sover i telt der med sambo og helt siden vi kom har det vært pøsregn, 10 grader og vindfult!! :p Elva renner over pga all nedbøren så det er dårlig med laksefiske også. Godt vi har hverandre og at formen er bedre enn på en stund! :D *bank i bordet*

Apper <3
Hehe. Ja her er det fiiint ja :p vært dårlig me laksefiske for sambo sin del også pga alt regnet :p hvor er det dere camper da? :)
 
Åååhhhh.... Null motivasjon for å begynne på jobb igjen i morgen! :(
Heldigvis skal jeg bare jobbe to dager denne uka... :)
 
Back
Topp