Hei alle sammen(presentasjon)

bondekone

Forumet er livet
Er en stund siden jeg har vært inne så var litt rart å gå inn på 2007 og se at en var slått sammen alle i 2007
SÅ kansje greit med en presentasjon av oss som er her

Jenta her har fulgt jan 2007 og følger kullet 2007, Ho ble født i des 2006 ca 6 uker før termin. SÅ derfor har ho da fulgt ut fra da terminen var i bhg helle tiden.
Ellers så har jeg en gutt født i 2005. Og har vært medlem siden før jeg fikk ham, så har vært medlem ca fra forumet ble åpnet.
 
Ja, endelig har de slått sammen her. Siden vårt terminforum har vært fraværende ganske lenge :(
Nå kan man stille spørsmål til alle i 2007 og kanskje få litt flere svar :D Gleder meg, nå er det jo skolestart også så kan bli litt mange spørsmål :)

Liten presentasjon:
Jeg har to gutter da, født jan 2007 og juni 2008 :)
 
Heisann :)

Jeg tilhørte april 2007 :)

Har en gutt som er født 25 april 07, og en gutt født 12 august 2010.
Gøy at hele 2007 er slått sammen :)


Fra iPhone på Bv-app
 
Jeg har gutt født september 2007 og gutt født 2010, venter nå på minsten.
Hadde det topp med septemberjentene i 2007..
Er her inni ved ujevne mellomrom :)
 
Hei, hei! Eldstejenta er født i mars 2007. Fint om vi kan få litt liv tilbake i årskullet. :)
 
Jeg tilhørte Des 06, fikk 1 jan 07 :)
Er her nå da jeg venter nr 3.
Nr 2 kom i juni 08 :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei! Jeg var/er medlem av Februar 2007. Fikk en gutt 15 /2.
Han er enebarn, men begynner å bli klar for å lage et søsken til ham :) Derfor jeg opptar kontakten her igjen.Hyggelig å lese om dere andre som allerede har laget søsken :)

Nå er det snart skolestart, tenk så fort tiden har gått!!!
 
Jeg har en gutt og har tidligere hengt på november 07. Men det ble jo stille det for flere år siden, har noen av de på facebookgruppe.
 
jeg tilhørte egentlig desember... men var aldri aktiv. var mest inne på BIM da jeg venta ham. var først aktiv her på BV da jeg ventet nr 2 i 2010. 24.april i år fikk vi nr 3, en liten engel, som egentlig skulle bodd trygt inni magen fram til 15.oktober. ikke lenge etter det som skulle vært termin har vi 8års bryllups. Livet går videre og vi lærer oss å leve på nytt etter vår bittebittelille Munin. 2007gutten vår har fått utsatt skolestart og skal gå ett år ekstra i bhg.

*T* Desember 2007
*U* August 2010
Munin, var ventet i oktober, ble født stikk 24. april 2013
 
Hei!

Eg dukka først opp her inne etter at det ikkje var folk igjen. Flott at alle mnd. er slått saman, gjorde eit par forsøk i novembergruppa utan nokon respons.

Eg har altså ei jente som er fødd i november 2007, samt ein gut i september 2005. Aleinemamma, men har kjøpt hus og flyttar straks inn saman med kjæresten.
 
Juli 2007 her. Har også ett barn i oktober 09 og mai 11
 
Hei. Har en jente født i slutten av februar, men har holdt til mars.07, siden hun ble født noen dager for tidlig :) Er ikke så aktiv her inne, men skulle innom å kikke på interiørforumet, så jeg tenkte jeg kunne titte innom her og ;)
 
Hei , jeg har ei jente født januar 07 og gutt født nyttårsaften 11.
Har hengt på forumet siden storesøster var i magen.
 
Jeg har en på 6 år og en på snart 4.

Satser på at jeg tittet innom hit av og til når hun begynner på skolen.
 
Jeg var aktiv i september 07-gjengen. Har en skolestartergutt :)
Har også en 09-jente og en 13-gutt :)
 
Jeg har ei jente født i mars 07. Har også en gutt født april 09, og nå er nr. 3 på vei :)
 
Hei hei!!

Har en jente født i april 2007 og en gutt i mai 2010.
 
Jeg hang med Mars 2007 gjengen, men eldstemann ble født i februar. Lillebror kom lille julaften i 09. To flotte gutter som begynner å bli store!!!! Kjekt å se at det er litt liv her inne igjen! Leeeenge siden jeg har vært innom!
 
Hei :)
Har ei jente født i 2000, og gutten kom i Nov. 2007.
No har vi lyst på et familiemedlem til.
 
Back
Topp