Utbetaling av barnetrygd/ kontantstøtte i mars

tilje

Blir kjent med forumet
Er det noen som vet utbetalingsdatoen på det denne mnd? jeg tenkte om det kansje var den 27 mars siden det etter det er mange helligdager pga av påske. og da vil ikke første virkedag etter det være den 2 april.
 
Tenker, tror og håper på onsdagen før, 27. mars... Hvis de betaler etter vet jeg at mange reagerer... Men er ikke annet enn å vente å se...
 
Hmm. De skal jo utbetales siste dagen i måneden. Da burde de jo komme siste virkedag i mars.
 
Skal stå på nav sine sider


BV app
 
Jeg har alltid fått dagen før det er hellig eller dagen før det står på NAV.no :p
 
Er det noen som vet utbetalingsdatoen på det denne mnd? jeg tenkte om det kansje var den 27 mars siden det etter det er mange helligdager pga av påske. og da vil ikke første virkedag etter det være den 2 april.
Da kommer den nok 26-27 ende ;)
 
håper de kommer den 26 eller 27,kan ikke skjønne noe annet pga påska
 
Dersom utbetalingsdatoen faller på en helge-/høytidsdag, vil utbetalingen normalt skje siste virkedag før ordinær utbetalingsdato.
Står det på NAV sine sider.

Så da vil jeg tro pengene kommer 27.mars.
 
Her pleier jeg få dagen før siste virkedag:) vis dagen jeg skulle fått penger fks er på en lørdag pleier jeg få di på torsdagen ! Har sikkert litt å si hvilken bank man har å ;)
 
Her pleier jeg få dagen før siste virkedag:) vis dagen jeg skulle fått penger fks er på en lørdag pleier jeg få di på torsdagen ! Har sikkert litt å si hvilken bank man har å ;)
hvilken bank har du? :)
 
Back
Topp