hvor mange av oss er egentlig på bv enda?

tullemor_86

Glad i forumet
vet mange har nye nick så er ikke så lett å vit hvem som er hvem..
 
jeg har sletta meg en gang men har samme nick enda[:D][:D]
 


Samme som alltid.. [:D]
 
Er her ennå. Fikk en liten gutt aug 12
 
Er her sån innimellom
 
Jeg er her.. for tredje gang nå.. Fikk gutt i april 07, jente i 10 og venter jente igjen om tre uker :)
 
Sluttet egentlig da gutten var 3 år, men kom tilbake nå jeg ble gravid er år senere. Gikk ikke veien så ble ny pause på et år før jeg fikk app:)
 
Er her med lange mellomrom - når jeg får litt nostalgi til svangerskap og mammaperm tida. Gøy å se at noen er her, både med og uten familieforøkelser :)

Nov 07 og mars 10 barn. Utrolig at vi nå har skolestartere!
 
jeg er tilbake, var på BV litt med nr2 mens jeg gikk gravid men det var så mye rot med forumet under omleggingen at jeg datt ut. Var her med 2007-jenten også men jeg husker ikke hva jeg het da...
nå er jeg tilbake for fullt på feb.2014 mens jeg sniker litt rundt ellers på forumet. Artig at det fortsatt er aktivitet her :)
 
Er tidvis innom 2007 gutt, 2010 gutt og en gutt nå i oktober :)
Samme nick som alltid


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er tilbake :) Fikk gutt i Februar 2007.prøver nå på en lille brøster <3 Tar lang tid denne gangen. Går inni 7 pp .
 
Var inne på april 07, men har ikke vært her på maaaange år. Ikke siden lillebror på 5 var i magen, men nå er jeg prøver på nr 3, så kikker litt innom igjen, men velger og holde meg anonym enn så lenge ;):D
 
Jeg har også vært på BV siden 2007. Og er her enda da jeg venter et lite nurk i august :)
 
vet mange har nye nick så er ikke så lett å vit hvem som er hvem..
 
jeg har sletta meg en gang men har samme nick enda[:D][:D]
Jeg er tilbake igjen. Het laban og senere laban og Eilin. har jente født februar 2007 prøver nå å få barn nr 2 :) Har forsøkt i ca et år, ble gravid og mistet i november. Så har da forsøkt i fire mnd etter det.
 
Jeg har vel hvert her hele tiden, men det har riktignok gått lang tid mellom hver gang jeg har hvert innom. Har ei jente født januar 07 og har termin i juli med nr 2.
 
Back
Topp